enricodeking Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 hallow ik heb een probleempje als ik de gta san andreas speelt en wanneer de poppetjes gaan praten hoor je nix alleen de achtergrond geluid en so en wanneer je de auto rijd hoor je niet de geluid van de motor Kunnen julue my please helpen :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Kijk in andere topics! Je moet de nieuwste drivers van je geluidskaart installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeoPhythe Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 denk dat ik dat ook moet doen maar voor myn pc kan ik de drivers niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
enricodeking Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 denk dat ik dat ook moet doen maar voor myn pc kan ik de drivers niet vinden ja mijne is al gegegeld het lach gewoon aan me geluids kaart maar snap tog iets niet het was og wel creqative geluids dat valt me wel tege maar jah de standaard audio kaart doet sijn werk nu yess eindelijk gaan we spele Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.