Jump to content

upgrade


iefen

Recommended Posts

Ik voel me niet aangevallen, ik word alleen zo moe van het feit dat mensen niet goed lezen wat er staat. Dan word ik daar soms een beetje geïrriteerd van, en komt het over of ik heel kwaad ben, wat in werkelijkheid niet zo is hoor. :puh:

Mja is opzich ook wel erg irritant. :puh: Maar ik vond je post wat boos overkomen dus vandaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voel me niet aangevallen, ik word alleen zo moe van het feit dat mensen niet goed lezen wat er staat. Dan word ik daar soms een beetje geïrriteerd van, en komt het over of ik heel kwaad ben, wat in werkelijkheid niet zo is hoor. :puh:

No offence, maar de TS heeft een budget van 100 euro en dan kom jij aanzetten met mogelijkheden die minstens 150 tot 200 euro kosten... Niet echt praktisch, wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voel me niet aangevallen, ik word alleen zo moe van het feit dat mensen niet goed lezen wat er staat. Dan word ik daar soms een beetje geïrriteerd van, en komt het over of ik heel kwaad ben, wat in werkelijkheid niet zo is hoor. :puh:

No offence, maar de TS heeft een budget van 100 euro en dan kom jij aanzetten met mogelijkheden die minstens 150 tot 200 euro kosten... Niet echt praktisch, wel?

Dat ben je ik met eens. Maar is het dan wel praktisch om wat samen te stellen voor 100 euro? Denk het niet, voor dat geld koop je enkel troep waar je helemaal niets aan hebt. Dan kun je beter even doorsparen zodat je wél wat zinnigs kunt aanschaffen, toch? Anders is het zo zonde van je geld. Tevens komt de TS zelf met een voorstel om een i7 te kopen. Dat is dan knap als je een i7 kan vinden voor 100 euro, dus uit die post kan ik afleiden dat hij ook wel wat meer wilt uitgeven dan 100 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ben je ik met eens. Maar is het dan wel praktisch om wat samen te stellen voor 100 euro? Denk het niet, voor dat geld koop je enkel troep waar je helemaal niets aan hebt. Dan kun je beter even doorsparen zodat je wél wat zinnigs kunt aanschaffen, toch? Anders is het zo zonde van je geld. Tevens komt de TS zelf met een voorstel om een i7 te kopen. Dat is dan knap als je een i7 kan vinden voor 100 euro, dus uit die post kan ik afleiden dat hij ook wel wat meer wilt uitgeven dan 100 euro.

Ik heb de TS ook aangeraden voor een betere set te sparen in plaats van dit spul up te graden, dus ik moet je hier natuurlijk gewoon gelijk in geven. De TS heeft overigens nauwelijks een idee van de prijzen voor hardware (anders had 'ie zijn budget veel ruimer genomen) en dus weet hij ook niet voor hoeveel hij een leuk i7 systeempje kan krijgen.

Moraal van dit verhaal: spaar door totdat je rond de 600 euro bij elkaar geschraapt hebt en je kan een geweldig systeem in elkaar zetten waarmee je weer een hele tijd vooruit kan. Dat is een stuk beter als het upgraden van dit ouwe systeem, dat is gewoon niet slim en kost je alleen maar onnodig veel geld.

Link to comment
Delen op andere websites

13, dan kan je niet echt veel doen

btw kan iemand een zo goedkoopmogelijke i7 pc voor me samenstellen gewoon waar je nieuwe games op mid/high kan spelen

en dan vragen jullie wat is goedkoop en dan zeg ik

nou gewoon niet een moederbord dat je voor 120 euro kan krijgen en dan een nemen van 170 neem dan een van 140 ofzo

thank jullie

heb fftjes wat voor je gemaakt hoop dat je 't wat vind, 't moederbord is wel heel goedkoop...

als er wat mist hoor ik 't wel ;)

een harde shijf

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiezo, een nieuwe pc kopen is zinloos. Je kunt zelf ook een upgrade-kitje van samenstellen van CPU, GPU, moederbord en voeding (als het nodig is).

Je kan hiermee goedkoper uitkomen dan een hele nieuwe pc kopen. Een OEM pctje zoals je in de winkel kan kopen, tja.. je betaald voor troep zoals software. En OEM pc's zijn overpriced. Ik had een Phenom II X4 gezien met een bagger kaart, en die kostte al rond de 800. Zinloos, dus.

Je zou nog een pc samen kunnen stellen. Maar dat is weer wat duurder...

Ik heb zelf ook mijn oude Pentium IV-PC geupgrade, voor rond de 500/550 euro. Ik heb hierbij een Core 2 Quad Q9550 2.83GHz gekocht en een HD4870. En hiermee kan ik nieuwe spellen makkelijk op High spelen.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

13, dan kan je niet echt veel doen

btw kan iemand een zo goedkoopmogelijke i7 pc voor me samenstellen gewoon waar je nieuwe games op mid/high kan spelen

en dan vragen jullie wat is goedkoop en dan zeg ik

nou gewoon niet een moederbord dat je voor 120 euro kan krijgen en dan een nemen van 170 neem dan een van 140 ofzo

thank jullie

heb fftjes wat voor je gemaakt hoop dat je 't wat vind, 't moederbord is wel heel goedkoop...

als er wat mist hoor ik 't wel ;)

een harde shijf

oef, heel slim sorry, is dit beter?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...