Jump to content

Hart van Liberty city.


LibertySeasnake

Recommended Posts

Hee.

Jullie weten wel de hart van Liberty city. Dat in de standbeeld is.

Maar er is een tweede hart van Liberty city.

Is geen mod & cheat. Is echt. Heb met paar vrienden online ontdekt. Bij gta 4 pc multiplay in freemode. Iemand zei. Hee heb de hart van liberty city gevonden.

Hier is de foto.

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs042.snc3/12944_101262836568943_100000556809453_34068_6180145_n.jpg

Willen jullie ook de plaats weten?

Hier is het.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=34073&id=100000556809453

Naast bij de rotterdam tower.

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

`je snapmap doet het niet :duh: maar daarbuiten het lijkt me erg sterk dat nog niemand het ooit heeft gevonden dus ik geloof het niet.maarja als ik niet zelf kan gaan kijken omdat je geen werkende snapmap hebt(je komt op facebook uit :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet vrijwel zeker dat dit een MOD is, het is hier boven ook al gezegt: als daar echt een hart zat was dit al veel eerder bekend :7:7

Een online vriend van mij heeft ontdekt. Ik weet dat het geen mod is.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel duidelijk dat dat gewoon gespawnt is he? Ik hoop het voor jou, want ik ben al heel LC te voet rondgegaan en als ik in de toekomst op het hart bots in een steegje zal ik het wel melden :7 ...

Heb je gekeken. Ik heb heb wel de kaart laten zien. Heb Iphoto daarom kom ik niet vanaf mij document de foto alleen te laten zien in Facebook.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel duidelijk dat dat gewoon gespawnt is he? Ik hoop het voor jou, want ik ben al heel LC te voet rondgegaan en als ik in de toekomst op het hart bots in een steegje zal ik het wel melden :7 ...

Heb je gekeken. Ik heb heb wel de kaart laten zien. Heb Iphoto daarom kom ik niet vanaf mij document de foto alleen te laten zien in Facebook.

Ik ben ondertussen wel al drie keer rond heel LC gewandelt en in Star Junction is er geen plekje dat me ontging, die steegjes zijn voor mij wel gekend ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet hoezo iemand hier een topic voor aanmaakt totaal nutteloos en onddertussen had ik weer 10x het spel kunnen uitspelen(voor de niet zo slimme mensen en om reacties te voorkomen dit was overdreven bedoeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij het eerste plaatje wel kunt laten zien......dan kun je er ook voor zorgen dat het tweede plaatje zichtbaar wordt.

Mail deze desnoods door naar een Admin, zelfs hij neemt wel even de moeite voor je om deze online te zetten. (als je het lief vraagt ;) )

OFFTOPIC: je posts zijn altijd moeilijk leesbaar / te begrijpen voor veel van ons. Dit door je slechte ehm....toetsenbord?

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...