Chi Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Gelieve hierom te vragen in het VC Forum. *Topic verplaatst naar VC Forum* Iemand die deze jongeman kan helpen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Als je een oud topic naar boven schopt, mij best, maar doe het dan goed. Wat moeten we posten? Ik begrijp je vraag niet helemaal. Reageren
Insane Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 die mod is idd. vette crap. ik had het een tijd geleden geinstaleerd, je krijgt een fiets maar dat is gwn een sanchez <_< er komen allemaal vage huizen bij en rare wegen die nergens naar toe lopen. de boten die daar normaal over het water heen varen varen nu over het land. enz. dit is troep dus ik raad het niet aan om dit te down. Reageren
-Spijker- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 JEZUS! Dat MOD vernielt mijn PC! :blink: Eenmaal heb ik het gedownload en perfect geínstalleerd, loopt mijn Vice City vast! Toen heb ik mijn VC gewoon opnieuw geínstalleerd. <_< Voor mensen die dat MOD willen downloaden, een typ:'Download hem NOOIT, vernielt je PC!! Reageren
Timos Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Laat is wat screens zien van die mod... Van die uhh Vice City naar SA Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) man o man dit is een oud topic , ik ben niet verantwoordelijk wat die mod doet Hiero nog wat mods : Freek Edit: Geen links naar andere GTA Sites plaatsen! Bewerkt: 23 januari 2005 door Eclipse Reageren
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 wie heeft die SA HUD mod getest? is het goed? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.