Jump to content

xLogiCx vs Cabyon

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Film/ tv

Soort design: Alles wat met tv of films te maken heeft vb: personages uit een film :D

Size design: max 500 x 150

Render: Mag je zelf kiezen :D

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: Donderdag 17 december 2009

Opmerking: Succes, en dit is mijne :Dxlogicx5bumblebee.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Cabyon

bj051.jpg

xLogiCx

xlogicx5bumblebee.jpg

------------

Btw: die van jou is 450x150 :D

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst: (bewerkt)

Er staat "Size design: max 500 x 150". Dus 450x150 mag heus wel.

PS: Om maar gelijk te raten...

xLogiCx: Mooie signature. Alleen hij is een beetje druk en licht. Ik vind hem persoonlijk mooi.

Cabyon: Hehe... leuke signature, alleen die render vind ik niet echt super.

Hmm... mijn stem gaat toch naar xLogiCx.

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:

Cabyon:

Ik vind je signature niet heel mooi, aangezien ik de brushes niet echt bij de achtergrond vind passen

en de letters vind ik ook niet echt mooi

Cijfer: 5/10 - Sorry hiervoor

xLogiCx

Die van jou vind ik erg mooi, je hebt de render perfect geplaatst,

de lichteffecten zijn goed en de letters passen erg goed bij de signature

Maar ik had er denk ik nog een border om gedaan

Cijfer 9,5/10 - Super

Stem:

xLogiCx

Geplaatst:

't zijn twee hele mooie sigs maar:

Cabyon: ik vind het jammer dat het hoofd van ironman 'n beetje doorzichtig is... maar de contrasten vind ik heel mooi, het zwartwitte steekt mooi af van het rood.

xLogiCx: ik vind 'm saai en er zit niet veel anders in als een plaatje van de bublebee maar het lettertype vind ik goed gekozen

mijn stem is voor Cabyon want die vind ik zelf mooier ^_^

Geplaatst:

jah lettertype past er goed bij want dat lettertype word gebruikt op tv nzo het is namelijk het lettertype van Transformers :D

@BanaanDaan: er staat een border rond hoor :D maar het is een witte border en met die achtergrond van de site zie ge hem precies niet xD :D

Geplaatst:

xLogiCx heeft een goed gebalanceerde sig, maar ik vind hem niet zo heel goed. Wat mij vooral stoort is de rare kleuren aan de randen, je hebt volgens mij de Burn-tool gebruikt, maar dat heeft in dit geval een heel raar effect. Ook is er weinig verschil tussen onderwerp en achtergrond wat zorgt voor onfunctionele chaos.

Cabyon heeft de tekst er wel erg makkelijk op gezet, maar de kleuren (incl. die van de tekst) zijn interesant, net als de compositie. Ook ben ik een liefhebber van Seattle, dus mijn stem gaat vanzelfsprekend naar...

Cabyon

Geplaatst:

Cabyon

Eerlijk gezegd vind ik jouw sig niet echt mooi. Ik vind de render niet mooi geplaatst, de tekst past niet echt. En er zitten rare effecten in.

xLogiCx

Je hebt de render mooi geplaatst, en een mooie focal weten te creëren. Hellaas is het wel een central focal, en dat spreekt me niet echt aan. Maar dat is een mening :) Verder vind ik het kleurgebruik niet echt mooi, en had je iets meer blur kunnen gebruiken.

xLogiCx

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...