Jump to content

Gevangene helpen ontsnappen in GTA IV


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Cuban Gangster vindt enkel ontdekkingen interessant als ze door The Underground gevonden worden. :puh:

Omg dude, grow up. Wat wij met IV enz posten is nog van enig echt nut in de game. Neem nu OTO. Dat gebruikt ongeveer elk lid dat met IV speelt. Dit is leuk voor de Prison Break fans, waar ik niet onder val O_O.

Link to comment
Delen op andere websites

Cuban Gangster vindt enkel ontdekkingen interessant als ze door The Underground gevonden worden. :puh:

Dit is leuk voor de Prison Break fans, waar ik niet onder val O_O.

Waarom reageer je dan kerol :zz:

Ik vind het trouwens wel intressant om eens uit te proberen en ik ben ook geen prison break fan o_o

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zoveelste keer bedankt :D

Ik ga nog meer dingen zoeken in GTA IV en ik hou jullie op de hoogte, ik ben nu bezig met een video die opgedragen wordt aan de hoofdpersonages van de GTA3-Era, deze zal binnen het uur online staan. Het is een soort van herrinering aan Claude, Tommy, Toni, Vic en CJ.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel humor dit. morgen eens even proberen. is het een beetje makkelijk te doen verder ?

Het is eigelijk vrij gemakkelijk, je moet er alleen voor zorgen dat hij niet uit de auto stapt.

Link to comment
Delen op andere websites

En je mag gewoon op het terrein van deze gevangenis komen ?

Ja, in GTA IV wel, in GTA IV The Lost And Damned en GTA IV The Ballad Of Gay Toni niet, dan gaat het alarm af en krijg je een wanted level, maar in de gewone GTA IV kan je er binnen gaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben Buja gebruikte dit ook in één van zijn filmpjs maar dan wel in Bohan hij deed dan hetzelfde en toen parkeerde hij zijn auto dwars op die niet afgewerkte brug in Bohan toen stapte die man uit en viel af de brug, das ook wel een leuke om te doen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...