Nissan Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Cuban Gangster vindt enkel ontdekkingen interessant als ze door The Underground gevonden worden. Omg dude, grow up. Wat wij met IV enz posten is nog van enig echt nut in de game. Neem nu OTO. Dat gebruikt ongeveer elk lid dat met IV speelt. Dit is leuk voor de Prison Break fans, waar ik niet onder val O_O. Reageren
Tomeken Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Cuban Gangster vindt enkel ontdekkingen interessant als ze door The Underground gevonden worden. Dit is leuk voor de Prison Break fans, waar ik niet onder val O_O. Waarom reageer je dan kerol Ik vind het trouwens wel intressant om eens uit te proberen en ik ben ook geen prison break fan o_o Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 (bewerkt) Wel leuk, maar reageer niet op elk bericht dat je krijgt; "bedankt dat je het leuk vind" of "probeer het eens". Dat noemen we postboosten en dat is stout. Bewerkt: 14 december 2009 door Dark_Zemy Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 @ Michael_Scofield94941 knap gevonden ik ga het morge direct proberen , eerst nog mijn laatste examen doen echte maffia style Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Voor de zoveelste keer bedankt Ik ga nog meer dingen zoeken in GTA IV en ik hou jullie op de hoogte, ik ben nu bezig met een video die opgedragen wordt aan de hoofdpersonages van de GTA3-Era, deze zal binnen het uur online staan. Het is een soort van herrinering aan Claude, Tommy, Toni, Vic en CJ. Reageren
harry1985 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Ik vind het wel humor dit. morgen eens even proberen. is het een beetje makkelijk te doen verder ? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Ik vind het wel humor dit. morgen eens even proberen. is het een beetje makkelijk te doen verder ? Het is eigelijk vrij gemakkelijk, je moet er alleen voor zorgen dat hij niet uit de auto stapt. Reageren
harry1985 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 En je mag gewoon op het terrein van deze gevangenis komen ? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 En je mag gewoon op het terrein van deze gevangenis komen ? Ja, in GTA IV wel, in GTA IV The Lost And Damned en GTA IV The Ballad Of Gay Toni niet, dan gaat het alarm af en krijg je een wanted level, maar in de gewone GTA IV kan je er binnen gaan Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Ben Buja gebruikte dit ook in één van zijn filmpjs maar dan wel in Bohan hij deed dan hetzelfde en toen parkeerde hij zijn auto dwars op die niet afgewerkte brug in Bohan toen stapte die man uit en viel af de brug, das ook wel een leuke om te doen. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Het feit dat je dit hebt ontdekt is lachwekkend Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Ik ben nog nooit in de gevangenis in GTA IV geweest, maar ik zal dit morgen even doen, want dit truucje wil ik wel eens proberen. Mvg, Flitskikker Reageren
LibertySeasnake Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Lol. Ga dat testen. Reageren
GTARM Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Lijkt me wel leuk om een keer te proberen ja, alleen leuker als ze normaal mee liepen Reageren
harry1985 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 ik zal dit even proberen, laat het nog wel weten wanneer het gelukt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.