Michael_Scofield94941 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2009 En heeft iemand het al uitgetest ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 heb het 2 keer geprobeerd de 1e keer ging ik dood en de tweede keer lukte het bijna Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 waar kan ik die gevangenis ergens vinden ????? als het kan op zo'n mapje alvast bedankt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 waar kan ik die gevangenis ergens vinden ????? als het kan op zo'n mapje Klik hier om de SnapMap te bekijken. Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 waar kan ik die gevangenis ergens vinden ????? als het kan op zo'n mapje Klik hier om de SnapMap te bekijken. heel erg bedankt , ga het nu uitproberen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 waar kan ik die gevangenis ergens vinden ????? als het kan op zo'n mapje Klik hier om de SnapMap te bekijken. Ik heb je bevrijd hanneswasco!!!! Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2009 waar kan ik die gevangenis ergens vinden ????? als het kan op zo'n mapje Klik hier om de SnapMap te bekijken. Ik heb je bevrijd hanneswasco!!!! Geweldig Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Bij mij lopen die gevangene steeds weg (als ze onder schot worden gehouden ) en ze vinden nooit een weg naar buiten kan iemand mij helpen Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Bij mij lopen die gevangene steeds weg (als ze onder schot worden gehouden ) en ze vinden nooit een weg naar buiten kan iemand mij helpen Probeer het nog eens opnieuw, je moet ervoor zorgen dat de bewakers je niet zien wanneer je een gevangene slaat, de bewakers mogen ook niet zien dat de gevangene jou slaat binnen de muren, als je buiten de muur bent loop je op een tempo zodat de gevangene je kan volgen, loop naar de bewakers en laat de gevangene ja slagen, hij zal onder schot gehouden worden en de bewaker loopt met de gevangene weg, volg hen en ze leiden je naar een politieauto, wacht tot de gevangene instapt, dan zal de bewaker ook willen instappen, maar steel de auto nadat de gevangene is ingestapt en voordat de bewaker instapt. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Telkens als ik het probeer valt mijn gevangene door een opstapje, flikkert ie op de grond, en word opgepakt. Om na te gaan dat dat al mijn 7e keer was, dan word je er toch wel panisch van. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Klinkt cool, ik ga het dalyk proberen Reageren
DingKing Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Aantal keer geprobeerd. Lukte pas na de 6e keer, maar ben er tevreden mee ! Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Je kan het ook met meerdere gevangenen doen bv. 2,3,4 Je moet er alleen voor zorgen dat de bewakers je niet zien en dat ze je niet terug slaan voordat je over de muur bent Reageren
vice infernusX Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 ik heb het 1 keer geprobeerd en het is mislukt ik had toen ook 5 sterren politie achter me aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.