CrackerzElite Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Hey, ik heb gister voor kerst een BMX gekregen (beetje vroeg, maargoed dat terwege) en ik wil vragen of er hier nog iemand een BMX heeft en mij een beetje de basics kan leren en mijn de qualificaties kan uitleggen (Street, dirt,...) Alvast bedankt. CrE
wesley123 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 ten eerste, wat voor een bmx heb je gekregen? er is een groot verschil tussen een bmx en een bmx die je bij een fietsmaker koopt, met die laatste kun je niks, iig niet zonder jezelf dood te rijden. Street is zoals het is, gewoon straat objecten gebruiken, dit gebeurt(en ik adviseer je neit om dat te doen) zonder helm, wna teen helm staat lomp. Dirt is als je over zand heuvels neemt. Vert is over een grote halfpipe die verticaal gaat, waar bij je er dus bovenuit springt(airen) en een trick doet. dan heb je nog park, en dat is in een gewoon skatepark, helaas is dat neit veel toegelaten. Bekende bmxers zijn onder andere Matt Hofman, Anthony Napolitan enzo. Flybikes maakt goede bmx spullen, maar de cranks(trapassen) zijn enorm af te raden, die scheuren snel. Op www.soulcycle.com en www.paranos-garage.de(if im correct)lle bmx spullen wel vinden, vooral de eerste is aan te raden. Goed om te beginnen is bijvoorbeeld gewoon objecten leren te nemen, als je dit goed beheerst kun je beginnen met bunnyhoppen(springen), dit doe je door je stuur op te trekken, de fiets iets mee naar achter te trekken het stuur voorover duwen en zelf mee bewegen. Wat je vooral niet meot vergeten is dat deze sport enorm gevaarlijk is en een hoge pijngrens is vereist. Ik heb hier zelf nog een bmx staan maar die staat hier nu al ruim een jaar weg te rotten(figuurlijk), dus met alle plezier doe ik hem weg, het gaat hier om een Hofman bikes Rythym, hij is net anderhalf jaar oud ofzo en staat daarven een jaar stil.(ik wil geen reclame maken)
CrackerzElite Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Bedankt, ik ga dan maar voor Street. Heb een BMX Wipe van B'twin gekregen, in een Decathlon zaak. (Mega sport zaak). Klik om de BMX en omschrijving te zien. Wel in het Frans Maar hij is dus om in skate parks en in stad te BMXen. Komt me goed uit. Lijkt hij je van goede kwaliteit..?
wesley123 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 ja die ziet er wel goed uit, wel je voorrem eraf halen, die is nutteloos en alleen maar gevaarlijk.
CrackerzElite Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Niemand die hier verder bmx't?
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hoezo? Omdat je anders over kop slaagt.
wesley123 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 idd, die voorrem is alleen maar gevaarlijk, je kunt ermee voorover slaan etc. en daarbij, je achterrem werkt veel beter, is nuttiger en je kunt er neit door over de kop slaan.
Olivier101 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hoezo? Omdat je anders over kop slaagt. idd, die voorrem is alleen maar gevaarlijk, je kunt ermee voorover slaan etc. en daarbij, je achterrem werkt veel beter, is nuttiger en je kunt er neit door over de kop slaan. Maar hoe wil je dan een endo voor elkaar krijgen? Btw, net op een bmx forum laten zien en krijg alleen maar te horen dat het een crap kut fiets is...
CrackerzElite Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Shit dat was dus het acc van me broer die stond nog ingelogd..
Forumrunner Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Heet je broer ook Olivier?
CrackerzElite Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Heet je broer ook Olivier? Haha, zou ie willen. Nee, grapje onder broers. Hij wist dat je op dit forum gebanned kan worden door dubbelacc's te maken.. Maargoed... Dat terwege. >>> Door Jowx: Even voor de duidelijkheid, je kunt in overleg met een admin gewoon een account krijgen voor je broer. Als je het van te voren meldt aan de crew is het geen probleem.. <<< Ok.. Bewerkt: 24 december 2009 door CrackerzElite
CrackerzElite Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Hier kan een slotje op, heb een algemeen topic aangemaakt..
Jowx Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Over het algemeen is het niet toegestaan om in een topic om een slotje te vragen. Doe dit in het vervolg aub per PB naar een crewlid. Locked.
Recommended Posts