gtabolle Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ik kom wel verder dan het zwembad, maar dan krijg je het filmpje dat er een guard aankomt en je je moet verstoppen in de schaduw maar dan...?? hoe moet ik dan weer weg want die twee guards staan daar maar een beetje tegen elkaar aan te lopen en gaan maar niet weg, moet ik me soms ergens anders verstoppen dan in dat ene kamertje met de schaduw?? please help me want ik kom er hier echt niet uit, ik heb de walktrough al wel gelezen maar word daar niet wijzer van alvast bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) probeer steeds naar andere plekken waar schaduw is te lopen (kruipen) of als je achter die bewaker kan komen kan je hem meaby neersteken :unsure: ik heb die missie gisternacht gedaan* en had er helemaal geen problemen mee! :lol: * p2s versie (opnieuw begonnen) :rolleyes: Edit: gebruik voortaan de zoekfunctie. er zijn al meer topics over dit onderwerp geweest: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...17&hl=madd+dogg Bewerkt: 14 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Probeer gewoon achter iedereen te komen en zoveel mogelijk neersteken. Niks moeilijks aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtabolle Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok bedankt allemaal ik probeer wel wat nieuws, en als het fout gaat. jammer dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
erik-de-perik Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ahhh de laatste bewaker schoot me dood, doordat ik van munitie moest wisselen... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) ahhh de laatste bewaker schoot me dood, doordat ik van munitie moest wisselen... :huh: Das irritant, nouja, je snapt em iig, succes Bewerkt: 15 juni 2005 door CrossY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 toen die guard eraan kwam, ging in in het zwembad. Toen sprong hij er ook in, want hij vergat dat ie niet kon zwemmen... DOOD dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Die missie is niet moeilijk! Maak de eerste guard af met je met en vervolgens met het 9mm gunnetje van hem :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Het gemakkelijkste is om een silenced 9mm te kopen en daarmee de guards afmaken. Als je dit met een gewoon wapen doe dan krijg je gegarandeerd heel de troep op je dak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Het gemakkelijkste is om een silenced 9mm te kopen en daarmee de guards afmaken. Als je dit met een gewoon wapen doe dan krijg je gegarandeerd heel de troep op je dak en waar wil je die van daan halen? de ammo-nation is nog niet open en ammet heeft aleen gewoon 9mm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) jah idd... ik heb alleen mes <_< en hoe moet ik een gewone 9mm mee naar binne krijgen?... ik ga echt niet cheaten hoor!!! Bewerkt: 20 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 In Los Santos ligt er ergens een, kijk op de walktrough! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 je krijgt alleen die mes en daarna kan je als het goed is mensen doden die die silenced gun hebben, dan heb je hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.