Luccie1997 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Ik heb alle eisen voltooid en bij mij doet hij het nog steeds niet, ik heb zelfs LaunchGTAIV.exe als administrator uitgevoerd. Ik heb echt precies dezelfde root als op de foto, maar het werkt gewoon niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 eej gassies, ik heb ook een probleem, als ik gta iv opstart met dit spul + trainer, dat geeft hij voordat ik ook maar het plaatje van rockstar heb gezien al de melding "gta iv werkt niet meer" o ja: ik heb Vista Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 eej gassies, ik heb ook een probleem, als ik gta iv opstart met dit spul + trainer, dat geeft hij voordat ik ook maar het plaatje van rockstar heb gezien al de melding "gta iv werkt niet meer" o ja: ik heb Vista Heb je FileFix.asi? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Nog een probleem maar ik weet niet of het daaraan ligt, Ik mis SecuLauncher. Is dat erg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 (bewerkt) eej gassies, ik heb ook een probleem, als ik gta iv opstart met dit spul + trainer, dat geeft hij voordat ik ook maar het plaatje van rockstar heb gezien al de melding "gta iv werkt niet meer" o ja: ik heb Vista Heb je FileFix.asi? nee maar wel filecheckfix.asi en zoals mijn voorganger, ook ik mis seculauncher Bewerkt: 27 december 2009 door Dragongo0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 eej gassies, ik heb ook een probleem, als ik gta iv opstart met dit spul + trainer, dat geeft hij voordat ik ook maar het plaatje van rockstar heb gezien al de melding "gta iv werkt niet meer" o ja: ik heb Vista Heb je FileFix.asi? Jah sorry die bedoelde ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 eej gassies, ik heb ook een probleem, als ik gta iv opstart met dit spul + trainer, dat geeft hij voordat ik ook maar het plaatje van rockstar heb gezien al de melding "gta iv werkt niet meer" o ja: ik heb Vista Heb je FileFix.asi? Jah sorry die bedoelde ik en wat doe ik dan aan het probleem??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tizix Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, ik probeer nu alle nodige bestanden te verzamelen, maar bij scripthook krijg ik een trainer(zoals ook gezegd) maar ik vind daar geen scripthook-bestand bij...Het enige dat dat ik krijg is een rar-bestandje nml. 1261324064_trainerv49.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, ik probeer nu alle nodige bestanden te verzamelen, maar bij scripthook krijg ik een trainer(zoals ook gezegd) maar ik vind daar geen scripthook-bestand bij...Het enige dat dat ik krijg is een rar-bestandje nml. 1261324064_trainerv49.rar pak het gewoon uit wie weet het antwoord op mijn vraag ( ietsje naar boven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tizix Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, ik probeer nu alle nodige bestanden te verzamelen, maar bij scripthook krijg ik een trainer(zoals ook gezegd) maar ik vind daar geen scripthook-bestand bij...Het enige dat dat ik krijg is een rar-bestandje nml. 1261324064_trainerv49.rar pak het gewoon uit wie weet het antwoord op mijn vraag ( ietsje naar boven) het probleem is dat het niet mogelijk is om het uit te pakken het is geen gecomprimeerde map... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, ik probeer nu alle nodige bestanden te verzamelen, maar bij scripthook krijg ik een trainer(zoals ook gezegd) maar ik vind daar geen scripthook-bestand bij...Het enige dat dat ik krijg is een rar-bestandje nml. 1261324064_trainerv49.rar pak het gewoon uit wie weet het antwoord op mijn vraag ( ietsje naar boven) het probleem is dat het niet mogelijk is om het uit te pakken het is geen gecomprimeerde map... google gewoon en haal scripthook daar vandaan ;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tizix Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, ik probeer nu alle nodige bestanden te verzamelen, maar bij scripthook krijg ik een trainer(zoals ook gezegd) maar ik vind daar geen scripthook-bestand bij...Het enige dat dat ik krijg is een rar-bestandje nml. 1261324064_trainerv49.rar pak het gewoon uit wie weet het antwoord op mijn vraag ( ietsje naar boven) het probleem is dat het niet mogelijk is om het uit te pakken het is geen gecomprimeerde map... google gewoon en haal scripthook daar vandaan ;-) ja nu heb ik dit geprobeerd en nu zegt ie telkens gta4 werkt niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, ik probeer nu alle nodige bestanden te verzamelen, maar bij scripthook krijg ik een trainer(zoals ook gezegd) maar ik vind daar geen scripthook-bestand bij...Het enige dat dat ik krijg is een rar-bestandje nml. 1261324064_trainerv49.rar pak het gewoon uit wie weet het antwoord op mijn vraag ( ietsje naar boven) het probleem is dat het niet mogelijk is om het uit te pakken het is geen gecomprimeerde map... google gewoon en haal scripthook daar vandaan ;-) ja nu heb ik dit geprobeerd en nu zegt ie telkens gta4 werkt niet meer dat probleem heb ik nou ook maar dat ligt volgens mij aan dsound.dll!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tizix Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 kan het komen doordat mn dsound of andere bestanden geblokkeerd zijn?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 kan het komen doordat mn dsound of andere bestanden geblokkeerd zijn?? je bent nu bij hetzelfde probleem als ik!!! iemand met een oplossing??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.