Fezz Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Hallo, ik probeer nu alle nodige bestanden te verzamelen, maar bij scripthook krijg ik een trainer(zoals ook gezegd) maar ik vind daar geen scripthook-bestand bij...Het enige dat dat ik krijg is een rar-bestandje nml. 1261324064_trainerv49.rar 1261324064_trainerv49.rar zoek met google naar winrar en pak het uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luccie1997 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 kan het komen doordat mn dsound of andere bestanden geblokkeerd zijn?? je bent nu bij hetzelfde probleem als ik!!! iemand met een oplossing??? Heb je LaunchGTAIV.exe als administrator uitgevoerd? Dat kan drastische effecten hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tizix Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) kan het komen doordat mn dsound of andere bestanden geblokkeerd zijn?? je bent nu bij hetzelfde probleem als ik!!! iemand met een oplossing??? Ja, ik heb idd ook vista en ik heb alle nodige bestanden in mn rootmap gezet,ik heb het al geprobeerd met scripthook redistributable en met die andere scripthookdotnet. Ik werk met -GTAIV SIMPLE NATIVE TRAINER Version 4.9- Ik run met de launch.exe vanuit administrator en ik heb de filecheckfix(filecheckfix.rar)en de errorfix(efc20fix.rar),en nee ik ben de dsound.dll niet vergeten. Als ik launch toont ie een cd'tje en daarna zo'n venster met 'gta 4 werkt niet meer- Er wordt een oplossing naar het probleem gezocht'. Graag hulp,ik wil zo graag die trainer! Bewerkt: 29 december 2009 door tizix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tizix Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) oh sorry nu werkt het, ik dacht dat game als administrator uitvoeren wilde zeggen dat je het met de hoofdgebruiker moest spelen, maar eigenlijk is het rechtermuisklik uitvoeren als admin! toch bedankt..en misschien een hulp voor andere. (ik heb winrar nog moeten downloaden om m'n errorfix en filecheckfix te openen, ik gebruikte zonder het te weten de rar-files ....nogal dom eigenlijk..maar ik veronderstelde dat ik dat al had...daarom snapte ik het niet) Bewerkt: 31 december 2009 door tizix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragongo0 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 kan het komen doordat mn dsound of andere bestanden geblokkeerd zijn?? je bent nu bij hetzelfde probleem als ik!!! iemand met een oplossing??? Heb je LaunchGTAIV.exe als administrator uitgevoerd? Dat kan drastische effecten hebben! ja, bij mij namelijk dat hij niet opstart, zonder melding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cooling Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Goed En duidelijk verteld. Weer een stukje meer kennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-big-gta-fan Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) ik heb windows 7 en die doet het ook niet en hij zegt: en als ik op ok klik dan komt dit: Bewerkt: 18 januari 2010 door the-big-gta-fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marvin85 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Mooie tutorial. Alleen erg moeilijk om onderstaande bestanden te downloaden. EFC20Fix FileCheckFix Scripthook.dll dssound.dll De website waar je ze kunt downloaden is al een tijdje offline...... Wellicht dat iemand een map wil uploaden met alle bestandjes erin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
menno890 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 (bewerkt) de link naar filechek is dood Kan iemand een goede sturen? ik zocht op google maar dat waren allemaal virussen >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik in het vervolg de edit-knop.<<< Bewerkt: 15 februari 2010 door Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Voor mensen die nog de ASI Loader ("dsound.dll") of de "scripthook.dll" willen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
menno890 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Voor mensen die nog de ASI Loader ("dsound.dll") of de "scripthook.dll" willen: Thanks! maar waarom kan ik nu niet meer op MP ik krijg nu een error weet iemand dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marvin85 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 (bewerkt) Bedankt voor de bestanden! Zou je ook nog "EFC20Fix" willen toevoegen? Ik krijg namelijk een foutmelding als ik iv wil opstarten. Thanks! Bewerkt: 16 februari 2010 door marvin85 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 @Menno: Als je bestanden gemod hebt die de FileCheckFix niet ondersteund mag je MP niet in. Bij de andere mods mag je MP wel in, alleen werken scriptmods alleen in free of party modus. @Marvin: Sorry, van die error heb ik geen last dus heb ik die fix ook niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinnie_A Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2010 (bewerkt) Help, hij doet het niet: Exception EFCreateError in module DSOUND.dll at 000116C5. Cannot create file "C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto\asilog.txt". Toegang geweigerd Hieruit maak ik op dat er iets mis is met de EFC20FIX, die dus niks fixt Waardoor het bestand asilog niet kan worden gemaakt ofzo? Joepie! het is gelukt, idd als admin uitvoeren? maar nog een vraag, hoe open je die trainer in-game? Bewerkt: 21 februari 2010 door Vinnie_A Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2010 F4 of F3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.