Jump to content

Gta iv & episodes van Lc mennig quiz.


LibertySeasnake

Recommended Posts

Wat is je mennig.

1.Welke is het grappigste gedrag.? Je kan uit deze 3 kiezen. (Luis lopez) (Niko bellic) (Johnny klebits)

2.Van welke huizen van Johnny Niko & Luis zijn goede huizen of huis?

3.Welke personage vind je het mooiste. Je kan deze 6 kiezen? (Niko) (Roman) - (Johnny) (Billy grey) - (Luis) (Tony)

4.Welke vriend van Niko Johnny & Luis is het leukste voor jou? (Broer-Roman) (Johnny's leider-Billy) (Baas van Luis-Tony)

5.Welk pistol van Niko johnny of Luis is het leukste om te gebruiken? (Gta iv- Combat pistol) (Lost & damned- Pistol) (Ballad of gay tony pistol - Auto mag)

6.Welk schotgun is het beste? (Gta iv- Pump shotgun) (Lost & damned- Double barreld schotgun) (Ballad of gay tony- AA12. Expisive schotgun)

7.Welke bom zijn het leukste om te gebruiken? Keuze------(Gta iv-Granaat)------- (Lost & damned-Pijp bommen) ------(Gay tony-stickey bombs)

8.Welke lifestyle vind je het leukste als het net echt is? (Johnny's lifestyle) (Niko's lifestyle) (Luis's life style).

9.Welke vijand is het meest ergste? (Gta iv-Dimitri) (lost & Damned- angels of death) (Lost & Damned- Billy grey) (Gay tony-Ray bulgarin) (Gay tony-Russische bartva) (Gay tony- Timur- Handlanger van Ray bulgarin) (Gta iv- Ray bonnico)

10.Welke gta iv deel vind jij het leukste? (Gta iv) (The lost & damned) (The ballad of gay tony)

11.Welke deel van gta iv heeft het mooiste meisjes? (Gta iv) (Lost & Damned) (The ballad of gay tony)

12.Wat voor personage wil je zijn?In het echt? (Iemand die uit europa komt en in een oorlog vocht -Zoals Niko bellic) (Iemand die in een nachtmerrie woont met Billy grey-Zoals Johnny klebits) (Iemand die in Lc woont en hij is de beschremer van een nachtclub eigenaar is- Zoals Luis lopez)

13.Welke personages zijn leukste van gta iv Lost & damned & The ballad of gay tony?

14. Wat is jou farorite personage? Of geef je top 10 of top 20.

15. Welke minigames zijn het leukste?

16. Maak een top 10 ofzo wapens van the ballad of gay tony. (Top 10 wapens van Ballad of gay tony. of een top)

17. Maak een top 5 of 7 wapens van The Lost & damned. Of een top.

18. Wat is je top 10 wapens van gta iv?

19. Wat is jou faro (pistol) (schotgun) (smg) (assault) (Sniper) (Heavy) (Bom-pickups) ? Zo moet dat. Pistol(......) schotgun(......) Smg (......) Assault(.....) Sniper (....) Heavy (.....) bom-pick ups(....)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

1. Niko, logischer wijs, hij heeft meer humor en door een langere verhaallijn wordt dit ook duidelijk.

2. Het appartement van Niko en Roman op Albany.

3. Mooiste, best weergegeven karakter? Niko en Roman, mooie houding tussen beide en weer mede door de langere verhaallijn.

4. Roman dus en die is zijn neef, my cousin is here!

5. Moeilijke, ik vind het zeer leuk om met een mindergeavanceerd geweertje hordes mensen af te knallen, daarom de IV-variant, omdat die de basis houd, maar de andere zijn zeer handig...

6. Duidelijk de AA-12, ziet er goed uit, schiet mooi en snel en gebruik hem al altijd 8) .

Maar Cg's topic gelijkt hier toch veel op hoor.

7. Sticky Bombs, het leukste om mee te spelen :puh: .

8. Luis' zijn lifestyle is in feite de interessantste omdat het een nieuwe feature in de game is.

9. Dimitri Rascalov, toch wel duidelijk dé grootste zak en hij overstijgt de andere toch mooi hoor.

10. GTA IV, duidelijk, want het is en blijft beter dan de uitbreidingen, ze zijn wel leuk, maar ze kunnen niet op tegen het epos dat IV in zijn jaar heeft opgebouwd 8) .

11. Rare vraag, ik ga GTA spelen om naar fictieve en computergeanimeerde meisjes te kijken :cab: .

12. Luis, hij heeft het al makkelijk ondertussen en zijn mogelijkheden zijn wel handig.

Waarom beantwoord iedereen maar evenveel vragen als ik? Er zijn er 25...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

1.Niko hij heeft dan wel een droge humor maar hij houdt zich altijd stoer

2.de huizen van Niko natuurlijk

3.Roman ik mag hem wel

4.eigenlijk Roman en Tony Roman heeft een goed gevoel voor humor en tony bezit de coolste nightclubs

5.niko-Combat pistol

6.de pump shotgun vind ik de coolste de exploding shotgun het beste

7.Stickey bombs natuurlijk

8.Luis zijn lifestyle lekker relaxed

9.Dimitri rascalov die veraad je keer op keer

10.Gta IV

11.Gta Iv

12.het liefst geeneen maar als ik toch moet kiezen lijkt Luis Lopez het het minst zwaar te hebben

dat was mijn lijst

Link to comment
Delen op andere websites

1. Luis lopez

2. Playboy-X zijn huisje

3. Roman

4. Johnny's leider-Billy

5. Ballad of gay tony pistol - Auto mag

6. Ballad of gay tony- AA12. Expisive schotgun

7. Lost & damned-Pijp bommen

8. Luis's life style

9. lost & Damned- angels of death

10. The ballad of gay tony

11. The ballad of gay tony

12. Iemand die in Lc woont en hij is de beschermer van een nachtclub eigenaar is- Zoals Luis lopez

mijn lijstje ingevuld;

even ter informatie ik heb dan wel geen episodes from liberty city maar heb hem wel gespeeld!

Link to comment
Delen op andere websites

1. Niko. Hij maakt af en toe van die opmerkingen, humor waar ik wel van hou.

2. Het appartement op Albany en het penthouse van Playboy. Allebei bijzonder fraai.

3+4. Roman. Door zijn af en toe idiote gedrag is hij een welkome aanvulling op het verhaal. Ook zorgt hij er voor dat Niko nieuwe mensen leert kennen, wat ook weer goed is voor het verhaal.

5. Combat pistol.

6. AA12.

7. Sticky bombs. Goed ergens te plaatsen en je weet tot op de seconde nauwkeurig wanneer ie afgaat.

8. Luis's lifestyle. Heeft op zich een lekker leven.

9. Dimitri Rascalov. De grootste klootzak van allemaal.

10. GTA IV. grootste verhaallijn, varierende missies, meest uiteenlopende personages.

11. TBoGT. Omdat ik er één moet kiezen, ik heb het niet zo op hentai.

12. Luis. Heeft een goed en relaxt leven.

@ Hearv94: De andere vragen beatwoord ik niet omdat het geen vragen zijn, of omdat ik er geen zin heb om lijstjes te maken. Verder gebeuren de dingen in het spel omdat de bedenkers dat zo wilden... (of is dit te flauw?) En m'n favo minigame is 8-ball.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...