Le Freak Geplaatst: 12 maart 2004 Rapport Geplaatst: 12 maart 2004 Hey het is gelukt! Kijk maar: Maar je kan er maar 1 tegelijk maken, of je moet constant onder het spelen naar paint gaan :lol: Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Is het nobele ras dat GTA2 heeft nog niet utgestorven? Bij deze, post je screens over GTA2 dan maar eens! Een GTA2 icoon in level 3: Trein stelen of kapot schieten....Ahh, daar is een Bazooka: De Krisnha gang car: Daar gaat de auto, 100 euro er bij! In GTA2 heet dat Kill Frenzie en niet Rampage: Trek in een (Molotov) Cocktail? 20 euro! En ik heb geen Health nodig nee: Eerst de Double Pistol pakken en dan...Welke missie zullen we doen voor de Krisnha? Kom op, post je screens *Kijkt naar Lantyz*.... Woeps, ik had een nieuw topic geopent... Je begint en, de Redneck (dat is die met de Shotgun) schiet de SRS (die met het Pistool) dood, de Zaibatsu (die in de Z-type auto) rijd de Redneck onder en rijd zelf een trein station in (of hij stapt uit, dat is verschillend) waar een trein aan komt, BOEM! In het bein schiet de Zaibatsu trouwens met een machien Gun op de Redneck die dat ontwijkt, vervolgens stapt de Zaibatsu in z'n auto. Molotov Cocktails! Politie achtervolging door Redneck gebied! Jongens jongens, GTA2 blijft voor mij de held, hij is net zo goed (misschien nog eter) dan San Andreas...Wat is GTA2 een mooie game. :$ Post wat, ik heb neuwe plaatjes! Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Bij deze dan wat screens van mijn eigengemaakte map: Minos Trenchport Development: Een stadswijk in ontwikkeling. Stunt-Track: Een lang parcours vol met stunts. Elephant Bridge: Één van de twee grote bruggen over de rivier. Een dodelijke, maar moeilijk verkrijgbare Fire Truck. Een kleinschalige oorlog in een achterstallige straat van DownTown. Een politie-inval in het Red Light District Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 Hier zijn mijn screens, ik houd veel van explosies... Reageren
maarte41 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) wat screens van mij. grote ontploffing boze swatmensen een blokkade nog wat swats wapens te koop vechten met het leger een tank Bewerkt: 17 september 2005 door maarte41 Reageren
danielc Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) heb je leuke screens gemaakt of gevonden plaats ze hier Bewerkt: 5 juni 2006 door danielc Reageren
bas1313133 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Molotof cocktails maar die heb ik toch ook tijd voor ? COUNTER ATTACK!! In lvl3 met een stretch rijden in de eerste rode missie van die economen. hier twee screens het zijn foute autos the minx en de van wang car bonus *5 de straten staan vol met autos. Bewerkt: 5 september 2006 door bas1313133 Reageren
xdr Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 hier mijn screens hopelijk vindt je het wat Reageren
bas1313133 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) hier zijn mijn screens het leger is niet de enegste met landroamers. Bewerkt: 5 september 2006 door bas1313133 Reageren
mrtuning Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 oke dan bij deze 1ste van gta2 ztje vermoord Reageren
xdr Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb er ook 2 het grote politiebureau gevangenis free kill Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 In de gallery kunnen geen Classics screens geplaatst worden, dus post ik het maar hier. Deze mensen zijn in aanraking gekomen met de 'Electro Fingers'. Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Ik heb het liedje: Taxi Driver Must Die! Iets te serieus genomen!!! Kijk maar: Nou hoe vinden jullie hem? PS: Srry dat ik een beetje bump, maar dit mag niet weggaan! Bewerkt: 17 februari 2007 door hardcore_bob Reageren
VforV Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Liever niet het plaatje mee-quoten ok?Post liever zelf nog een screenshot. ---------- Karma Kill! Karma Kill! #2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.