Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok mensen ik heb jullie hulp nodig en ja ik heb de walktrough bekeken maar heeft er iemand nog handige tips voor mij om deze missie te halen want hij is misschien makkelijk maar ik vind hem bok irritant elke keer als ik die 2 helicopters de lucht uit knal gaat die andere heli mee tips someone ? ik hoor ze graag van jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Hoort dit niet in het GTA San Andreas Missie Hulp forum thuis..?? :rolleyes: Bewerkt: 14 juni 2005 door Loek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 mja idd mijn welgemeende exuses kan dit anders even verplaatst worden ? ik heb nog niks geen tips gehoord kom op jongens en meiden laat je horen ik kom niet verder *snik* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 er zijn niet echt veel tips maar als een van de helicopters boven je hangt kan je ze het beste raken. Je moet ze zo snel mogelijk uitschakelen want anders komen er FBI agenten naar beneden en als die beneden zijn moet je ook nog met hun afrekenen. Als je de andere mee neemt moet je het juiste moment afwachten en dan schieten. En je moet zo gericht mogelijk schieten. veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 misschien helpt 't als je met hittezoekende raketten schiet? :unsure: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok ik ga het proberen bedankt voor je hint ik hoop dat het nu wel gaat lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok ik ga het proberen bedankt voor je hint ik hoop dat het nu wel gaat lukken succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Ok het is me gelukt tnnx allemaal Bewerkt: 15 juni 2005 door Fleshreaper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.