Jump to content

Fuelsystem doet t' niet


sean5874

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vandaag een Fuelsystem voor mijn RP-server gedownload. Het bevat geen errors en wordt normaal geladen door me server. Maar in-game doet hij niks. De commands werken niet, hij verschijnt niet in een vehicle, niks! Ik vermoed dat de maker op een belangrijke plek een bracket te veel of te weinig heeft. Wie ziet waar het fout gaat? Dit is de PasteBin link Fuelsystem PB

groeten,

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat jij dit script niet zelf gemaakt hebt en dus alleen hebt geedit. Ik ben ook met dit script bezig geweest, een poos geleden, en toen werkte het voordat ik iets heb geedit. Mijn vraag aan jou: wat heb je allemaal aangepast? Dat maakt het zoeken naar de fout een stuk makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat jij dit script niet zelf gemaakt hebt en dus alleen hebt geedit. Ik ben ook met dit script bezig geweest, een poos geleden, en toen werkte het voordat ik iets heb geedit. Mijn vraag aan jou: wat heb je allemaal aangepast? Dat maakt het zoeken naar de fout een stuk makkelijker.

Ik heb niks aan dit script gedaan, k heb het uit het RAR bestand zo in me FS-map geplakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...