Rullez Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik heb zojuist een capture device ontvangen en wil daarmee me hele tv weglaten als scherm er hiervoor mijn Laptop Scherm gaan gebruiken. Ikzelf gebruik nu Power Director om me laptop als schemr gebruiken, maar ik zie nergens een 'Full Screen' optie. Dus weet iemand of deze er wel is voor dit programma of weet iemand anders een programma die dit wel heeft met eventueel een full hd support. Met vriendelijke groet, Rullez Reageren
Dieko Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Bij Cyberlink powerdirector is er wel een hele scherm optie. Ik kan hem nu niet aanwijzen omdat mijn pc geformatteerd is. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Bij Cyberlink powerdirector is er wel een hele scherm optie. Ik kan hem nu niet aanwijzen omdat mijn pc geformatteerd is. Weet je misschien wel waar ik ongeveer moet kijken, want ik kan de menu's niet eens lezen in dit scherm. Reageren
Dieko Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Bij Cyberlink powerdirector is er wel een hele scherm optie. Ik kan hem nu niet aanwijzen omdat mijn pc geformatteerd is. Weet je misschien wel waar ik ongeveer moet kijken, want ik kan de menu's niet eens lezen in dit scherm. Ergens bij het voorbeeld vakje Reageren
Rullez Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Ik kan helaas niks vinden, dus ik heb even een screenshot gemaakt van mijn beeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.