TZG Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik heb zojuist een Jabra Bt-2015 headset gekocht, en wil deze graag gebruiken voor mijn games. (ja duhh) Maar nu heb ik effe een probleempje, want de ps3 herkent hem wel, want bij de bluetooth apparaten staat er zo'n blauw tekentje voor, bij de naam van dat ding. Maar dan wil ik Modern Warfare 2 gaan spelen, en dan staat er geen speakertje voor mijn naam en ik word niet gehoord. een vriend van mij heeft precies dezelfde, en die had hem zo aangesloten, terwijl hij meestal niet zo handig is met dat soort dingen... Wie helpt mij??? TZG Reageren
---Elias--- Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Handleiding al gelezen? Misschien staat ie op Mute-functie. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ga eens naar Randapparatuur > Bluetooth apparaten > Driehoekje op de headset > verbinding maken. Moet je volgens mij wel bijna elke keer doen. Maar zo maak je verbinding. Niet vergeten om je headset aan te zetten Reageren
TZG Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ga eens naar Randapparatuur > Bluetooth apparaten > Driehoekje op de headset > verbinding maken. Moet je volgens mij wel bijna elke keer doen. Maar zo maak je verbinding. Niet vergeten om je headset aan te zetten ja dat heb ik gedaan, en dan komt er pas zo'n blauw icoontje voor de naam te staan... Reageren
HA5H Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
TZG Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Mijn vriend had precies dezelfde headset en precies hetzelfde probleem Je moet het knopje waarmee je connect ingedrukt houuden totdat ie niet meer knippert maar gewoon blauw blijft en dan moet je gewoon even zoeken met de PS3 ok, ik ben er bijna... Maar blijft hij tijdens het gamen ook steeds de hele tijd blauw? of gaat ie ook weer uit...? Reageren
TZG Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Mijn vriend had precies dezelfde headset en precies hetzelfde probleem Je moet het knopje waarmee je connect ingedrukt houuden totdat ie niet meer knippert maar gewoon blauw blijft en dan moet je gewoon even zoeken met de PS3 ok, ik ben er bijna... Maar blijft hij tijdens het gamen ook steeds de hele tijd blauw? of gaat ie ook weer uit...? (n)iemand? >>> Door Visser23: Een bump na 24 uur mag, hier kom je een paar uur tekort, graag hier die volgende keer op letten <<< ja meester Visser :$ Bewerkt: 16 december 2009 door TZG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.