TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Is er zoeiets? het staad niet bij de scripting regels. Wat ik dus probbeer te maken, is als een speler een andere speler kilt dat hij X hoeveelheed geld krijgt, en als hij doodgaat - X hoeveelheid geld. ik gebruik hiervoor de money CMD maar ik kan nergens zoietes vinden als OnPlayerKillOtherPlayer, wie helpt mij? Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Dat is er niet je kan wel in de public OnPlayerDeath de killerid (dus de persoon die iemand killt) het geld geven Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Dat is er niet je kan wel in de public OnPlayerDeath de killerid (dus de persoon die iemand killt) het geld geven Kan je dat voor me maken? ik snap het niet :S Reageren
Wanted Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 (bewerkt) Alstublieft. public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { GivePlayerMoney(playerid, -200); // Verander hier het aantal geld wat van de speler af gaat als hij vermoord wordt. GivePlayerMoney(killerid, 200); // Verander hier het aantal geld wat de speler krijgt die een speler vermoord heeft. return 1; } } Bewerkt: 15 december 2009 door Wanted Reageren
Remcconen Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 (bewerkt) public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { GivePlayerMoney(killerid, 200); // Geld van de speler die moord. } GivePlayerMoney(playerid, -200); // Geld van de speler die dood gaat. return 1; } Bewerkt: 15 december 2009 door Remcconen Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Oké, beide heel erg bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Of als je toch per se een speciale callback er voor wilt: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { OnPlayerKillPlayer(killerid, playerid, reason); } return 1; } forward OnPlayerKillPlayer(playerid, victimid, weapon); public OnPlayerKillPlayer(playerid, victimid, weapon) { //Doe hier je ding.. GivePlayerMoney(playerid, 1000); GivePlayerMoney(victimid, -1000); if(weapon == 38) //Minigun (Cheater) { Ban(playerid); } return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.