keessie Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 hallo ik heb een auto gemaakt in 3ds max nu wil ik hem natuurlijk ingame zetten ik heb de originele tursimo uit het spel gehaald en de body vervangen door mijn body maar als ik nu in san andreas ga crasht het spel als ik hem spawn kan iemand mij even op weg helpen? ik zal het zeer waarderen grz Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Puma heeft een uitgebreide tutorial geschreven over het in-game zetten van voertuigen, maar de tut is wel in het engels geschreven. -Tutorial- Reageren
keessie Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 heel erg bedankt ik had hem nog niet gevonden maar nu stuit ik op het volgende probleem ik heb nu het chassis vervangen door mijn eigen als ik het nu wil exporteren zegt hij: unknown property diffuse is undefined nu las ik ergens anders dat dat te maken heeft met de kleuren?? alles bij mij is gewoon de kleur die ook op het originele chassis zat grz Reageren
Beagle Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Elke poly in je model moet een texture aangewezen hebben. Mist er ook maar één face een aangewezen material, dan krijg je deze foutmelding. Reageren
keessie Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) aha ik zal het wel nog een keer proberen bedankt EDIT: het is nu wel gelukt om hem te exporteren maar san andreas kan hem niet laden ik heb alles netjes aan elkaar gelinkt. EDIT2: ik heb net geprobeerd de originele turismo.dff te exporteren maar dat werkt ook niet dus de fout ligt bij het exporteren vermoed ik dan Bewerkt: 16 december 2009 door keessie Reageren
keessie Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 kan iemand nog helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Zorg je wel dat je het exporteren van een voertuig een COL meegeeft? Als je nog geen eigen hebt, kan je het beste de DFF van een origineel voertuig gebruiken. Reageren
Puma Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Als je mijn tutorial precies volgt, kan er niks misgaan. Simple as it is. Reageren
keessie Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2009 het werkt eindelijk ik deed precies hetzelfde als een week terug maar nu doet hij het wel bedankt voor de hulp en een geweldige tutorial puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.