Jump to content

Call of Duty 4 patch probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo,

Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft, nou laten bouwen, maar ik heb problemen met call of duty 4 patchen. Wanneer ik hem installeer gaat het prima, en ook zonder patches werkt hij perfect. Maar dan probeer ik patch 1.6, en vervolgens zegt mijn virus scanner (Kaspersky Internet Security 2010) dat er een trojaans paard is gevonden, en dan wordt vervolgens de iw3sp.exe, de singleplayer executor, verwijderd. Dan werkt multiplayer versie 1.6 wel, maar dus niet singleplayer. Zit er daadwerkelijk een virus in de patch? want bij mijn oude pc ging het zonder problemen...

alvast bedankt,

Josh

Ps:

pc specs:

Asus crosshair iii formula

amd phenom ii x4 965 @ stock

sapphire hd5850

4gb RAM

Bewerkt: door JoshTheBoss
Geplaatst:

Schakel je virusscanner even uit, installeer de patch en zet dan Kasperspy weer aan. Ik ken Kasperspy niet, maar ik veronderstel dat deze net als andere virusscanners ook wel een negeerlijst heeft, waar je bestanden kan aan toevoegen die de scanner moet negeren. Indien je dit kan vinden, voeg dan de iw3sp.exe en iw3mp.exe toe aan je lijst.

Hoop dat dit werkt, want ik had hetzelfde probleem met AVG Free en MW2. Hij liet Steam niet updaten en zei dat de single player.exe een virus was. Ik heb uiteindelijk gewoon AVG van de PC gekicked, omdat ik het zwaar beu begon te worden. :puh:

Geplaatst:

ik heb de keuze gemaakt om de single player executor gewoon te verwijderen. ik speel toch nooit single player, en ik wil niet de virus scanner uitzetten, want ik probeer mijn pc echt schoon te houden. waarschijnlijk wanneer de licencie van kaspersky (nog 87 dagen :puh:) verloopt installeer ik MacAfee, en die laat het wel toe.

toch bedankt!,

Josh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...