Axelectric_ Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Kan ik mijn account bij Playstation Network verwijderen? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Kan ik mijn account bij Playstation Network verwijderen? Of kan ik een nieuw account gebruiken en het oude niet meer gebruiken? Ik moet een nieuwe maken want ik heb iets fout gedaan. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Wat heb je fout gedaan dan En je kan je account niet verwijderen je kan hem wel laten voor wat het is. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Als jij je PlayStation aanzet en je gaat helemaal naar links zie je waarschijnlijk een account naam. Dit is niet je PlayStation Network account, maar gewoon een account op je PlayStation 3. Laat de oude voor wat het is of verwijder die en maak dan een nieuwe aan. Zodra je een nieuwe account op je PlayStation heb aangemaakt kan jij je weer opnieuw aanmelden voor het PlayStation Network. Let wel op je trophy level zal weer bij level 0 beginnen en je kan niet hetzelfde email-adres gebruiken. Kan je trouwens ook vertellen wat je fout heb gedaan? Iemand uitschelden of hacken word namelijk niet zo snel beloont met een ban op het PlayStation Network hoor. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Ik heb eens uitgetest hoelang het duurt voordat je word geband. Toen heb ik een nieuw account aangemaakt en een heleboel mensen verrot gescholden en nu ben ik nog steeds niet geband lol. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Ik heb eens uitgetest hoelang het duurt voordat je word geband. Toen heb ik een nieuw account aangemaakt en een heleboel mensen verrot gescholden en nu ben ik nog steeds niet geband lol. PSN is geen Xbox Live helaas. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Ik heb eens uitgetest hoelang het duurt voordat je word geband. Toen heb ik een nieuw account aangemaakt en een heleboel mensen verrot gescholden en nu ben ik nog steeds niet geband lol. PSN is geen Xbox Live helaas. Er worden wel mensen geband op PSN hoor, alleen vaak onterecht volgens de fora's Maar je kan je account wel blijven negeren en gewoon een nieuwe aanmaken. Desnoods een mailtje naar Sony sturen en kijken of er iets gedaan kan worden. Bewerkt: 16 december 2009 door Reinier93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.