Jump to content

Hulp nodig bij voortgang

alexb

Recommended Posts

Jongens, ik zit nu op ongeveer 38% :D , en moet ik nu per se die races bij de Wang garage gaan doen om verder te kunnen gaan met de missies, daar ben ik namelijk niet echt kapot van en ook niet zo goed in <_< . Verder heb ik de truckersmissies ook nog niet allemaal uitgespeeld ;) , moet dat ook om verder te gaan. Tenslotte heb ik ook geen idee hoe ik bij de vliegtuigschool dat ding moet bedienen. HELP ME!! :blink:

Bewerkt: door alexb
Delen op andere websites

Jongens, ik zit nu op ongeveer 38% :D , en moet ik nu per se die races bij de Wang garage gaan doen om verder te kunnen gaan met de missies, daar ben ik namelijk niet echt kapot van en ook niet zo goed in <_< . Verder heb ik de truckersmissies ook nog niet allemaal uitgespeeld ;) , moet dat ook om verder te gaan. Tenslotte heb ik ook geen idee hoe ik bij de vliegtuigschool dat ding moet bedienen. HELP ME!! :blink:

trucker missies hoef je geloof ik niet te doen om verder te komen

vliegschool wel... besturing van WAT? en op ps2 of pc ?

en races bij Wang garage? bedoel je die straat races erachter of die missies voor Wang zelf?

Delen op andere websites

Die races hoef je ook niet allemaal te halen om verder met de missies te kunnen.

Truckermissies ook niet.

Vliegschool wel. Als je de PC versie bedoeld kan je hem het beste stellen op van dat je met de muis stuurt met het vliegtuig ik denk dat dat het wel makkelijker maakt. Vliegen is idd wel moeilijk op de PC veel moeilijker dan op de PS2.

Delen op andere websites

Heb je misschien, als ik er niet uit mocht komen, nog een savegame dicht daarbij in de buurt? :blink:

er zit er één in prickle pine.

op je kaart kan je precies zien waar dat licht.

als je bij de vliegschool alsmaar naar het oosten rijd kom je hem vanzelf tegen ;) :rolleyes:

Delen op andere websites

Als je de trailer wilt losmaken kun je ook een scherpe bocht achter uit maken, dan koppelt hij ook af. Of als je je vrachtwagen nheerzet en je loopt een café binnen en weer uit heeft je vrachwagen geen trailer meer (een bug misschien?)

Succes,

Koos Oudshoorn

Delen op andere websites

heej mensen,

Ik heb in gta sa voor de PC een vrachtwagen gekoppelt, maar hoe kan ik die nu weer los maken?

groet, Koen :)

Neme een scherpe bocht,dan valt het er wel af. ;)

EDIT - Cool Hand was me voor.

Bewerkt: door Dragonmaster
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...