PainlesS Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hey, een paar weken geleden leek het mij wel leuk om SA opnieuw te gaan spelen. ik heb deze opnieuw geïnstalleerd en deze had alleen kleine geluidsprobleeempjes omdat hij illegaal is. Toen ik deze gefixed had deed hij het perfect, ook nadat ik mods geïnstalleerd had. Ik gebruik hiervoor SAMI 1.1. gister heb ik 2 mods geïnstalleerd, 1 was een mercedes 500k en de andere was een custom mack truck. nadat ik deze geïnstalleerd had loopt hij na 5 minuten vast. Ik heb deze mods weer ge-uninstalleerd en nu loopt hij nog steeds vast dus heb ik alle mods ge-uninstalleerd. Hij loopt nog steeds vast. Kan iemand mij hierbij helpen? Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hey, een paar weken geleden leek het mij wel leuk om SA opnieuw te gaan spelen. ik heb deze opnieuw geïnstalleerd en deze had alleen kleine geluidsprobleeempjes omdat hij illegaal is. Toen ik deze gefixed had deed hij het perfect, ook nadat ik mods geïnstalleerd had. Ik gebruik hiervoor SAMI 1.1. gister heb ik 2 mods geïnstalleerd, 1 was een mercedes 500k en de andere was een custom mack truck. nadat ik deze geïnstalleerd had loopt hij na 5 minuten vast. Ik heb deze mods weer ge-uninstalleerd en nu loopt hij nog steeds vast dus heb ik alle mods ge-uninstalleerd. Hij loopt nog steeds vast. Kan iemand mij hierbij helpen? Ja. Ik kan je helpen, maar ik mag niet. In de forum-regels staat dat je geen illegale dingen mag bespreken. Ik zou je echt willen helpen, maar dan moet je hem kopen. Dus, sorry man. Reageren
PainlesS Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hey, een paar weken geleden leek het mij wel leuk om SA opnieuw te gaan spelen. ik heb deze opnieuw geïnstalleerd en deze had alleen kleine geluidsprobleeempjes omdat hij illegaal is. Toen ik deze gefixed had deed hij het perfect, ook nadat ik mods geïnstalleerd had. Ik gebruik hiervoor SAMI 1.1. gister heb ik 2 mods geïnstalleerd, 1 was een mercedes 500k en de andere was een custom mack truck. nadat ik deze geïnstalleerd had loopt hij na 5 minuten vast. Ik heb deze mods weer ge-uninstalleerd en nu loopt hij nog steeds vast dus heb ik alle mods ge-uninstalleerd. Hij loopt nog steeds vast. Kan iemand mij hierbij helpen? Ja. Ik kan je helpen, maar ik mag niet. In de forum-regels staat dat je geen illegale dingen mag bespreken. Ik zou je echt willen helpen, maar dan moet je hem kopen. Dus, sorry man. tog bedankt Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Hey, een paar weken geleden leek het mij wel leuk om SA opnieuw te gaan spelen. ik heb deze opnieuw geïnstalleerd en deze had alleen kleine geluidsprobleeempjes omdat hij illegaal is. Toen ik deze gefixed had deed hij het perfect, ook nadat ik mods geïnstalleerd had. Ik gebruik hiervoor SAMI 1.1. gister heb ik 2 mods geïnstalleerd, 1 was een mercedes 500k en de andere was een custom mack truck. nadat ik deze geïnstalleerd had loopt hij na 5 minuten vast. Ik heb deze mods weer ge-uninstalleerd en nu loopt hij nog steeds vast dus heb ik alle mods ge-uninstalleerd. Hij loopt nog steeds vast. Kan iemand mij hierbij helpen? Als je dat weglaat dan helpen mensen je wel, maar illegale dingen op het forum mogen niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.