qbdown Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Zoals ik al eerder heb gezegd, heb sinds 2 dagen een nieuwe PC en het werkte allemaal perfect. Ik heb er zelfs deze ochtend nog mee zitten spelen en voor de rest niks veranderd. Vanochtend werd mijn scherm opeens zwart toen ik het spel wou afsluiten en ging niet meer weg (PC uitgezet aan het knopje) daarna weer aan om te kijken of het beeld het deed, en ja hij deed het. PC weer uit aan het knopje. IK start GTA IV zonet op, en als ik nu iemand vermoord (bijv met een mes ofzo) dan herstart gewoon mijn PC, zonder enige melding. Kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen? Ik heb deze pc net nieuw en hoop niet dat hij al verrot is - Robbin zonet toen ik dit aan het schrijven was kreeg ik een blue screen -> informatie: De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000f4 (0x00000003, 0x8a3b5670, 0x8a3b57e4, 0x805d2970). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini121609-03.dmp. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. helppp Bewerkt: 16 december 2009 door SilverShield Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Zoals ik al eerder heb gezegd, heb sinds 2 dagen een nieuwe PC en het werkte allemaal perfect. Ik heb er zelfs deze ochtend nog mee zitten spelen en voor de rest niks veranderd. Vanochtend werd mijn scherm opeens zwart toen ik het spel wou afsluiten en ging niet meer weg (PC uitgezet aan het knopje) daarna weer aan om te kijken of het beeld het deed, en ja hij deed het. PC weer uit aan het knopje. IK start GTA IV zonet op, en als ik nu iemand vermoord (bijv met een mes ofzo) dan herstart gewoon mijn PC, zonder enige melding. Kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen? Ik heb deze pc net nieuw en hoop niet dat hij al verrot is - Robbin zonet toen ik dit aan het schrijven was kreeg ik een blue screen -> informatie: De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000f4 (0x00000003, 0x8a3b5670, 0x8a3b57e4, 0x805d2970). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini121609-03.dmp. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. helppp Heb je toevallig iets gedownload? (Kan een virus bevatten, ik had dit ook) Reageren
Emaitroy Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Zoals ik al eerder heb gezegd, heb sinds 2 dagen een nieuwe PC en het werkte allemaal perfect. Ik heb er zelfs deze ochtend nog mee zitten spelen en voor de rest niks veranderd. Vanochtend werd mijn scherm opeens zwart toen ik het spel wou afsluiten en ging niet meer weg (PC uitgezet aan het knopje) daarna weer aan om te kijken of het beeld het deed, en ja hij deed het. PC weer uit aan het knopje. IK start GTA IV zonet op, en als ik nu iemand vermoord (bijv met een mes ofzo) dan herstart gewoon mijn PC, zonder enige melding. Kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen? Ik heb deze pc net nieuw en hoop niet dat hij al verrot is - Robbin zonet toen ik dit aan het schrijven was kreeg ik een blue screen -> informatie: De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000f4 (0x00000003, 0x8a3b5670, 0x8a3b57e4, 0x805d2970). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini121609-03.dmp. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. helppp Heb je toevallig iets gedownload? (Kan een virus bevatten, ik had dit ook) een virus in 2 dagen?, dat doet ie dan wel heel knap... Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Je kan in de eerste 5 sec dat je op internet zit al een virus krijgen Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Je kan in de eerste 5 sec dat je op internet zit al een virus krijgen Ja maar alleen als je iets download of een script en dergelijke uitvoert. Zoiets lukt niet echt in de eerste 5 sec dat je met een pc op het internet gaat. Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 En waarom niet? ONTOPIC: Default action in Windows is om automatisch te rebooten bij failure. Enable dus eerst je blue screens opnieuw. Systeem > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen 0x00000019 wijst op schijfleesfouten. Kan aan de schijf/kabel/chipset op mobo liggen. Aangezien je nog verschillende andere fouten krijgt, dacht ik meer aan een mobo fout (of geheugenfout). btw, heb je een creative geluidskaart? Probeer evt eens zonder die kaart te werken. doe eens start -> run -> eventvwr kijken bij system. Bron Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 volgens mij ging het hier om de f4 fout, niet 19. iig, ik heb wel wat gevonden, probeer de drivers eens opnieuw te installeren. http://www.techsupportforum.com/microsoft-support/windows-xp-support/181457-stop-0x000000f4.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.