Jump to content

PC Herstart :(

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals ik al eerder heb gezegd, heb sinds 2 dagen een nieuwe PC en het werkte allemaal perfect. Ik heb er zelfs deze ochtend nog mee zitten spelen en voor de rest niks veranderd.

Vanochtend werd mijn scherm opeens zwart toen ik het spel wou afsluiten en ging niet meer weg (PC uitgezet aan het knopje) daarna weer aan om te kijken of het beeld het deed, en ja hij deed het.

PC weer uit aan het knopje. IK start GTA IV zonet op, en als ik nu iemand vermoord (bijv met een mes ofzo) dan herstart gewoon mijn PC, zonder enige melding.

Kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen?

Ik heb deze pc net nieuw en hoop niet dat hij al verrot is :(

- Robbin

zonet toen ik dit aan het schrijven was kreeg ik een blue screen -> informatie:

De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000f4 (0x00000003, 0x8a3b5670, 0x8a3b57e4, 0x805d2970). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini121609-03.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

helppp

Bewerkt: door SilverShield
Geplaatst:

Zoals ik al eerder heb gezegd, heb sinds 2 dagen een nieuwe PC en het werkte allemaal perfect. Ik heb er zelfs deze ochtend nog mee zitten spelen en voor de rest niks veranderd.

Vanochtend werd mijn scherm opeens zwart toen ik het spel wou afsluiten en ging niet meer weg (PC uitgezet aan het knopje) daarna weer aan om te kijken of het beeld het deed, en ja hij deed het.

PC weer uit aan het knopje. IK start GTA IV zonet op, en als ik nu iemand vermoord (bijv met een mes ofzo) dan herstart gewoon mijn PC, zonder enige melding.

- Robbin

De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000f4 (0x00000003, 0x8a3b5670, 0x8a3b57e4, 0x805d2970). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini121609-03.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

helppp

Heb je toevallig iets gedownload? (Kan een virus bevatten, ik had dit ook)

Geplaatst:

- Robbin

helppp

Heb je toevallig iets gedownload? (Kan een virus bevatten, ik had dit ook)

een virus in 2 dagen?, dat doet ie dan wel heel knap...

Geplaatst:

Je kan in de eerste 5 sec dat je op internet zit al een virus krijgen ;)

Ja maar alleen als je iets download of een script en dergelijke uitvoert. Zoiets lukt niet echt in de eerste 5 sec dat je met een pc op het internet gaat.

Geplaatst:

En waarom niet?

ONTOPIC:

Default action in Windows is om automatisch te rebooten bij failure.

Enable dus eerst je blue screens opnieuw.

Systeem > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen

0x00000019 wijst op schijfleesfouten. Kan aan de schijf/kabel/chipset op mobo liggen.

Aangezien je nog verschillende andere fouten krijgt, dacht ik meer aan een mobo fout (of geheugenfout).

btw, heb je een creative geluidskaart? Probeer evt eens zonder die kaart te werken.

doe eens start -> run -> eventvwr

kijken bij system.

Bron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...