Jump to content

GTA SA downgrader patch help

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee

Ik wou m'n gta gaan modden, maar zolas jullie waarschijnlijk weten gaat dat niet fatsoenlijk in V2,

vanwege de Hot Coffee mod. Ik dus de downgrader patch downloaden, GTA gepatchd, ga hem spelen, en ik

kan geeneen savefile meer openen. dit houdt dus in dat ik hem wel aan kon klikken, maar als ie dan geladen

was, viel hij uit! :cry::cry:

iemand anders dit probleem?

zijn er ook oplossingen voor?

gr. en alvast bedankt!!!!

:klap:

Geplaatst:

Wat voor modificatie heb je geïnstalleerd? Een missie (SCM)-modificatie? Zo ja, dan dien je een nieuw spel te starten. Werkt een nieuw spel ook niet, dan is er wat misgegaan bij de installatie van je modificatie.

Verplaatst vanuit SA: General naar Overige Hulp

Geplaatst:

Wat voor modificatie heb je geïnstalleerd? Een missie (SCM)-modificatie? Zo ja, dan dien je een nieuw spel te starten. Werkt een nieuw spel ook niet, dan is er wat misgegaan bij de installatie van je modificatie.

Verplaatst vanuit SA: General naar Overige Hulp

zou je a.u.b de bovenstaande post nog eens willen bekijken??

ik citeer "ZONDER cracks en MODS"

Geplaatst:

Normaal kan je met een gepatchte SA perfect je oude savegames laden. Ik zou zeggen; backup maken van je savegames, GTA SA herinstalleren, patchen en kijken of het dan wel werkt. Anders eens proberen een savegame te downloaden voor v1. :)

Geplaatst:

Normaal kan je met een gepatchte SA perfect je oude savegames laden. Ik zou zeggen; backup maken van je savegames, GTA SA herinstalleren, patchen en kijken of het dan wel werkt. Anders eens proberen een savegame te downloaden voor v1. :)

heb ik gedaan, en het werkt :dans:

harstikke bedankt!!!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...