thejens1993 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Sorry dat ik nog eens een topic open, ik ben nl. nog niet goed wijs met gta, ik zou zeer graag met de aangepaste handlings kunnen spelen online maar als ik 1 aanpas van de gemodde auto's (die cijfercode die erbij zit in readme) blokkeert het als ik mp wil ingaan met dit bericht van you cannot enter mp with modified files... is er echt geen manier waardoor dit wel kan? Ik heb trainer, dsound.dll, filecheckfix.asi, scripthook.dll en natuurlijk trainer.asi. Reageren
Beagle Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Nee, FileCheckFix heeft geen ondersteuning voor aangepaste handling bestanden. Reageren
thejens1993 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Dus ik ga nooit online kunnen met handlings, jullie gebruiken ook alleen maar echte merken voor de looks? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.