Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Op welke console speelt hij het beste? En dan heb ik het over controls, online,... Ook zou ik graag willen weten op welke console het de beste beeldkwaliteit is. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Mischien dat dit filmpje helpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Controls: Zelfde, maar qua controller is het eigen mening Online: Xbox Live heeft haast nooit lag o.i.d., PSN zal denk ik ook zo zijn Beeldkwaliteit: Hangt van de TV af. Is niet consolegebonden (oftewel Xbox en PS3 zijn gelijk). Bewerkt: 16 december 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 de controls verschillen in feite niet, maar de controllers natuurlijk wel. online is de xbox betaalt, ps3 is gratis, maar daarbij zijn de servers van xbox wat beter onderhouden. De ps3 heeft het voordeel van blu-ray en support geloof ik 1080p resoluties, de xbox was dacht ik 720p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Controls: Dus ze reageren allebei even snel, en ze reageren hetzelfde? (bv. dat het bij de ene een grotere bocht is ofzo) Online: Verlies je misschien soms connectie bij de PS3? En wat is beter onderhouden? Zijn er hackers? Graphics: Uit het fimplje neem ik aan dat de PS3 beter is. Bewerkt: 16 december 2009 door Dakendak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Controls: Dus ze reageren allebei even snel, en ze reageren hetzelfde? (bv. dat het bij de ene een grotere bocht is ofzo) Online: Verlies je misschien soms connectie bij de PS3? En wat is beter onderhouden? Zijn er hackers? Graphics: Uit het fimplje neem ik aan dat de PS3 beter is. Je ziet alleen het verschil al je op een LCD televisie gamed. Op de beeldbuis zijn de Xbox en Playstation 3 gelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 de controls verschillen in feite niet, maar de controllers natuurlijk wel. online is de xbox betaalt, ps3 is gratis, maar daarbij zijn de servers van xbox wat beter onderhouden. De ps3 heeft het voordeel van blu-ray en support geloof ik 1080p resoluties, de xbox was dacht ik 720p Xbox is ook gewoon 1080p. GTA IV op de PS3 wordt geupscaled, en op de 360 is het echt Full HD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Ps 3 natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 de controls verschillen in feite niet, maar de controllers natuurlijk wel. online is de xbox betaalt, ps3 is gratis, maar daarbij zijn de servers van xbox wat beter onderhouden. De ps3 heeft het voordeel van blu-ray en support geloof ik 1080p resoluties, de xbox was dacht ik 720p Xbox is ook gewoon 1080p. GTA IV op de PS3 wordt geupscaled, en op de 360 is het echt Full HD. dat is niet waar, bij ps3 kan je hem ook op full hd spelen (1080p) en word het niet geupscaled Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Lol? Wie moet ik nu geloven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Ps 3 natuurlijk. geweldig onderbouwd he, je ziet het woord ps3 staan en direct post je, ps3 natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Ik heb thuis een HD tv. Dus wat met de graphics? Ik heb thuis internet. Dus wat met het internet: Zijn er hackers op PS3/Xbox? Is er veel lag op PS3/Xbox? Jullie zeggen beter onderhouden. Wat wilt dat zeggen? Bewerkt: 16 december 2009 door Dakendak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PS3D Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 PS3 is beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 PS3 is beter wat dacht je ervan? geweldig onderbouwd he, je ziet het woord ps3 staan en direct post je, ps3 natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Luister, ik waardeer iedereen die zegt dat PS3 of Xbox beter is. Maar waarom? Ik wil argumenten (Jowx ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.