Jump to content

PS3/Xbox 360


Dakendak

Recommended Posts

Controls: Zelfde, maar qua controller is het eigen mening

Online: Xbox Live heeft haast nooit lag o.i.d., PSN zal denk ik ook zo zijn

Beeldkwaliteit: Hangt van de TV af. Is niet consolegebonden (oftewel Xbox en PS3 zijn gelijk).

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

de controls verschillen in feite niet, maar de controllers natuurlijk wel.

online is de xbox betaalt, ps3 is gratis, maar daarbij zijn de servers van xbox wat beter onderhouden.

De ps3 heeft het voordeel van blu-ray en support geloof ik 1080p resoluties, de xbox was dacht ik 720p

Link to comment
Delen op andere websites

Controls: Dus ze reageren allebei even snel, en ze reageren hetzelfde? (bv. dat het bij de ene een grotere bocht is ofzo)

Online: Verlies je misschien soms connectie bij de PS3? En wat is beter onderhouden? Zijn er hackers?

Graphics: Uit het fimplje neem ik aan dat de PS3 beter is.

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Controls: Dus ze reageren allebei even snel, en ze reageren hetzelfde? (bv. dat het bij de ene een grotere bocht is ofzo)

Online: Verlies je misschien soms connectie bij de PS3? En wat is beter onderhouden? Zijn er hackers?

Graphics: Uit het fimplje neem ik aan dat de PS3 beter is.

Je ziet alleen het verschil al je op een LCD televisie gamed. Op de beeldbuis zijn de Xbox en Playstation 3 gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

de controls verschillen in feite niet, maar de controllers natuurlijk wel.

online is de xbox betaalt, ps3 is gratis, maar daarbij zijn de servers van xbox wat beter onderhouden.

De ps3 heeft het voordeel van blu-ray en support geloof ik 1080p resoluties, de xbox was dacht ik 720p

Xbox is ook gewoon 1080p. ;) GTA IV op de PS3 wordt geupscaled, en op de 360 is het echt Full HD.

Link to comment
Delen op andere websites

de controls verschillen in feite niet, maar de controllers natuurlijk wel.

online is de xbox betaalt, ps3 is gratis, maar daarbij zijn de servers van xbox wat beter onderhouden.

De ps3 heeft het voordeel van blu-ray en support geloof ik 1080p resoluties, de xbox was dacht ik 720p

Xbox is ook gewoon 1080p. ;) GTA IV op de PS3 wordt geupscaled, en op de 360 is het echt Full HD.

dat is niet waar, bij ps3 kan je hem ook op full hd spelen (1080p) en word het niet geupscaled

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb thuis een HD tv. Dus wat met de graphics?

Ik heb thuis internet. Dus wat met het internet:

  • Zijn er hackers op PS3/Xbox?
  • Is er veel lag op PS3/Xbox?
  • Jullie zeggen beter onderhouden. Wat wilt dat zeggen?

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...