Jump to content

PS3/Xbox 360


Dakendak

Recommended Posts

  1. Op beide consoles zijn er geen hackers (ten minste ben ik deze nog nooit tegen gekomen)
  2. Er is niet veel lag, en als deze er is ligt dit niet aan de console maar aan de speler die lag heeft (of aan jezelf)
  3. Aangezien Microsoft geld vraagt om online op de Xbox te spelen zullen zij sneller foutjes oplossen en dergelijke, maar de online functies en dergelijke op de PlayStation zijn ook zeer goed onderhouden hoor. ;)

Met oog op de toekomst zou ik gaan voor de PlayStation 3, deze heeft namelijk een ingebouwde Blu-ray speler waarmee je BD-discs kan spelen (films in High Defenition) en in combinatie met een HD TV is dit dus fantastisch. Daarnaast heeft de PlayStation 3 een gratis online functie, maar deze is dan weer iets duurder. Het is maar waar je belang aan hecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hij zegt, en daarbij nog even:

Kleuren zijn (niet alleen bij GTA IV, maar bij alle games overigens) op de PS3 over het algemeen wat scherper dan op de 360. Op de 360 echter zijn de kleuren weer wat warmer dan op de PS3.

Je vraag over de controllers, verschillen in functies zijn nihil. Echter is het wel een aanrader om te proberen welke bij jou het fijnste in je handen ligt. Ik heb zelf vrij grote handen en kan weinig met de PS3 controllers, deze zijn voor mij te klein. De 360 controller in principe ook, ware het niet dat wanneer je daar de chatpad opklikt hij lomp genoeg is. :D

Wat films betreft Hannes, BluRay kwaliteit heb je ook op de 360 tegenwoordig, ware het alleen via het Zune kanaal als rental video. (24u lang beschikbaar op je profiel, prijs tussen de €2 en €5 per film)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm..., kan ik niet echt beoordelen.

Want het ligt natuurlijk aan de Console, en misschen nog aan de Tv.

Een HD tv heefd natuurlijk betere beeld oplossing dan een oude normale tv.

Maar waar het beter op speelt, is eigenlijk je eigen keuze.

Iemand die aan de Xbox 360 gewend is, stapt niet zomaar over naar Playstation 3.

En 1080Hp ziet er dus beter uit, dan 720hp zoals dat op de Xbox te zien is...

Iedereen heeft daar zijn eigen smaak, en over smaak valt niet te twisten.

En dan ist daar nog Blu-Ray.

Dat Blu-Ray gedoe, is volgens mijn vriend een hoopje elende, want zijn Ps-3 ging er door kapot.

Nagaan kan ik dit niet, jammergenoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet kijken naar de exclusives voor ps3 en 360

ik heb wel een 360 maar de exclusives daarvan zoals Halo, Mass Effect spreken mij niet zo aan

De Dlc van gta Iv dan weer wel.

ook zou ik graag Uncharted 2 willen hebben maar dat is een exclusive voor ps3 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm..., kan ik niet echt beoordelen.

Want het ligt natuurlijk aan de Console, en misschen nog aan de Tv.

Een HD tv heefd natuurlijk betere beeld oplossing dan een oude normale tv.

Maar waar het beter op speelt, is eigenlijk je eigen keuze.

Iemand die aan de Xbox 360 gewend is, stapt niet zomaar over naar Playstation 3.

En 1080Hp ziet er dus beter uit, dan 720hp zoals dat op de Xbox te zien is...

Iedereen heeft daar zijn eigen smaak, en over smaak valt niet te twisten.

En dan ist daar nog Blu-Ray.

Dat Blu-Ray gedoe, is volgens mijn vriend een hoopje elende, want zijn Ps-3 ging er door kapot.

Nagaan kan ik dit niet, jammergenoeg.

Zoals hierboven al is gezegt: "1080HP heb je ook gewoon op de Xbox360"

Verder zou ik als ik jou was naar de exclusives kijken,en naar wat jou het meest aanspreekt.Technisch gezien draaien bijde console's gelijk...

Natuurlijk hebben we op de xbox360 TBoGT en TLaD,en de meest gezellige clan die er is: "Death Inc." (klik maar op mn signature ;) "

Suc6 met kiezen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ps3 natuurlijk een x-box gaat zo kapot.

En wie weet waarom de uitbreidingen speciaal naar de xbox zijn gegaan?

Wat een uitleg, nieuwe XBOX'en blijven evenlang als een PS3 werken hoor en de DLC's komen naar de 360 omdat Microsoft ervoor heeft betaald, simpel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ps3 natuurlijk een x-box gaat zo kapot.

En wie weet waarom de uitbreidingen speciaal naar de xbox zijn gegaan?

Wat een uitleg, nieuwe XBOX'en blijven evenlang als een PS3 werken hoor en de DLC's komen naar de 360 omdat Microsoft ervoor heeft betaald, simpel.

Mijn theorie zit zo in elkaar.

De exclusieve uitbereidingen van de x-box komen niet naar de ps3.

Maar waarom niet?

Ik denk dat de nieuwe gta in san andreas afspeelt.

Maar de map van sa is veel te groot met het rage enginge voor de x-box.

Rockstar dacht de x-box krijgt die uitbreidingen.

En de ps3 de nieuwe gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn theorie zit zo in elkaar.

De exclusieve uitbereidingen van de x-box komen niet naar de ps3.

Maar waarom niet?

Ik denk dat de nieuwe gta in san andreas afspeelt.

Maar de map van sa is veel te groot met het rage enginge voor de x-box.

Rockstar dacht de x-box krijgt die uitbreidingen.

En de ps3 de nieuwe gta.

Waarom zouden ze dat doen? Dan lopen ze miljoenen mis, er zijn nog steeds meer 360-gebruikers dan er PS3'ers zijn hoor, nu nog :engel: . Microsoft heeft met zijn geld het mislopen geld van de PS3 gedekt voor de DLC's ;) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een Xbox kan toch gehackt worden?

Een PS3 in iedergeval niet.

Waarom zouden ze dat doen? Dan lopen ze miljoenen mis, er zijn nog steeds meer 360-gebruikers dan er PS3'ers zijn hoor, nu nog :engel: . Microsoft heeft met zijn geld het mislopen geld van de PS3 gedekt voor de DLC's ;) .

PSN heeft meer gebruikers op het web, komt vooral omdat de PS3 bezitters er vaak meer dan 1 hebben.

Er zijn meer xbox consoles verkocht in europa, maar in de USA en het oosten heeft de PS3, de xbox al een tijdje geleden ingehaald...

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Een Xbox kan toch gehackt worden?

Een PS3 in iedergeval niet.

Wat zeg jij nu? Volgens Hanneswasco waren de consoles hack-vrij...

Ik heb nog nooit iemand een hack op de consoles zien toepassen, maar er is volgens mij een mogelijkheid om je Xbox om te bouwen en daar dan wat hacks te gebruiken, maar daar mogen we niet over praten en de kans dat je iemand tegenkomt die hackt is miniem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Xbox kan toch gehackt worden?

Een PS3 in iedergeval niet.

Wat zeg jij nu? Volgens Hanneswasco waren de consoles hack-vrij...

Xdoos kan wel gehackt worden hoor, ook online denk ik.

PS3 is nog niet gehackt gelukkig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...