Jump to content

PS3/Xbox 360


Dakendak

Recommended Posts

Ja, maar je moet er dan wel voor betalen. En dan ga ik toch maar voor gratis.

het is echt spot goedkoop. en dan heb je er stabiele servers voor terug. maarja. eigen keus :)

veel plezier !

PSN is net zo stabiel hoor... Misschien iets minder functies, maarja t is gratis :)

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en gezien dat er flink wat fanboy reacties waren van de Ps3 bezitters. Iemand vraagt gewoon om hulp bij het kiezen van een console voor Gta IV en dan gaat iedereen de console die hij/zij heeft aanprijzen en verdedigen. Als je dingen zegt laat ze dan kloppen. Kom met feiten, niet met meningen.

Ontopic: Aangezien je een Ps3 hebt gekocht/nog gaat kopen wens ik je daar veel suc6 mee.

Link to comment
Delen op andere websites

We hadden het kunnen verwachten. Elke keer dat er een topic verschijnt waar iemand een simpele vraag stelt, gooit God met al zen macht allerlei fanboys het wilde westen in. En van waar halen jullie de standpunten welke console nu eenmaal beter is dan de andere. Nergens, want ze zijn allemaal gebasseerd op eigen ervaringen en voorkeuren. Iemand die al jaren een PS en PS2 heeft zal automatisch overschakelen naar een PS3. Dat zal ook zo zijn voor een Xbox gebruiker. Maar dat jullie ons moeten vertellen welke console de beste is ... een laag niveau

Nu, ik denk dat je vanuit jou standpunt gaat moeten bekijken welke op al jou voorkeuren inspeelt. Ik zou een console allesinds niet enkel kopen om 1 spel maar om meerdere. Kijk daarom ook uit welke games exclusief zijn voor de console, welke genres je het meeste aanspreken, etc .Alleen jij moet deze keuze maken en je mag je niet beïnvloeden door anderen die vanuit hun eigen ervaring "onprofessioneel" omgaan met commentaar. Zij kunnen een verkeerde indruk geven over een bepaalde console. Als je hem eenmaal hebt aangekocht en je hebt de mogelijkheid niet om hem in te ruilen zit jij met de gebakken peren.

Ik raad eventueel aan om langs te gaan bij verschillende gamewebsites zoals IGN, Gametrailers, om te kijken of welke games er beschikbaar zijn op de verschillende consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

Met het oog op de komende jaren zou ik voor de PS3 gaan, de PS3 heeft blu-ray dus een aantal malen grotere capaciteit dan de dvd van x-box.

Graphics zijn verwaarloosbaar tussen de xbox360 maar weet wel dat de ps3 nog steeds niet zijn volledige kracht benut bij de inmiddels verschenen games en dat het dus komende jaren alleen nog maar beter kan worden gezien de grotere capaciteit van de blu-ray discs.

Voor de rest wil ik nog even opmerken dat het PSN-Network helemaal niet zo slecht is zoals als eerder hier geschreven is, ik zit elke dag online al 1,5 jaar en heb hooguit 1 dag niet online gekund door een technische storing, nou mij hoor je dan niet klagen gezien het een gratis network is.

En even voor de duidelijkheid! :

Ik behoor overigens totaal niet tot het gezellige groepje 'Fanboys' want ik vind ook de x-box consoles van de laatste jaren een fantastische game console en heb daar ook jaren met veel plezier mee gegamed en doet tot op heden niet veel onder voor de PS3, maar nu je om raad vraagt beveel ik je qua mogelijkheden en oog op de toekomst toch de PS3 aan.

Make your choise en succes!

Bewerkt: door Playah
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 is beter. Omdat je beetje licht zit. Maar ps 3 is te donker.

Stem voor: X-box 360.

Je kan ook gewoon het Contrast en andere dingen aanpassen in het menu, onder het kopje Display. Dus dat het te donker/licht is lijkt mij geen excuus.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 is beter. Omdat je beetje licht zit. Maar ps 3 is te donker.

Stem voor: X-box 360.

Je kan ook gewoon het Contrast en andere dingen aanpassen in het menu, onder het kopje Display. Dus dat het te donker/licht is lijkt mij geen excuus.

Hij bedoelt dat de kleuren van de 360 iets warmer en helder zijn dan de Playstation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...