gta_user82 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Waar is of zijn de politieopslag(en) voor foutgeparkeerde auto's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 die staan gewoon in de politie garagas die hebben niet een aprt depot je kunt ze geoon daar vinden in de garages Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Waar is of zijn de politieopslag(en) voor foutgeparkeerde auto's? nergens volgens mij... polite sleept geen auto's weg... niet op ps2 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 het zijn gewoon auto's die ze in beslag nemen bij mij staat er ook altijd een monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 het zijn gewoon auto's die ze in beslag nemen bij mij staat er ook altijd een monster of gewoon de auto's van agenten die op kantoor zitten bij mij staat er nooit een monster :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ze zeggen dat al je auto's in die garage staan waar je bent gebusted. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Ze zeggen dat al je auto's in die garage staan waar je bent gebusted. lijkt me sterk, maar alles kan dan hebben ze wel een flinke garage nodig :o op het begin werd ik alsmaar gepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Er is een coole policestation in SF. Ik dacht dat de auto's die uit je garage gestolen werden naar daar werden gebracht. Maar ik denk dat auto alleen verdwijnen als je te veel getunende auto's in je garage zet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 als ik daar dan een auto wil stelen gaat er een alarm af, krijg ik drie sterren en beginnen al die flikken op me te schieten :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.