woveriene Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hoi beste gtaforum mensen ;D Ik ben hier weer eens met een probleem ( Ik heb ook altijd topics met problemen ) Als ik iets wil publiceren in Windows movie maker, vind hij en fout en wel deze : Kan iemand mij a.u.b. hulp bieden? MVG, woveriene Reageren
ikt Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Hoi beste gtaforum mensen ;D Ik ben hier weer eens met een probleem ( Ik heb ook altijd topics met problemen ) Als ik iets wil publiceren in Windows movie maker, vind hij en fout en wel deze : Kan iemand mij a.u.b. hulp bieden? MVG, woveriene Als je met meerdere accounts op 1 computer werkt, zou ik checken welk profiel dat programma al gebruikt en de persoon van het profiel daarop aanspreken. Reageren
woveriene Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Hoi beste gtaforum mensen ;D Ik ben hier weer eens met een probleem ( Ik heb ook altijd topics met problemen ) Als ik iets wil publiceren in Windows movie maker, vind hij en fout en wel deze : Kan iemand mij a.u.b. hulp bieden? MVG, woveriene Als je met meerdere accounts op 1 computer werkt, zou ik checken welk profiel dat programma al gebruikt en de persoon van het profiel daarop aanspreken. Dit is het probleem vriend, ik ben de enige Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Ben je wel administator? En via windows movie maker publiceren hoeft ook niet persee, als je film af is druk je op Ctrl + P en zal hij opslaan als een .wmv bestand, die je vervolgens kunt opslaan op youtube. P.s., hij zal niet gelijk conversen naar een .wmv bestand, je moet eerst de stappen volgen die je op het scherm te zien krijgt. Veel succes Bewerkt: 18 december 2009 door coolnniek9 Reageren
woveriene Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Ben je wel administator? En via windows movie maker publiceren hoeft ook niet persee, als je film af is druk je op Ctrl + P en zal hij opslaan als een .wmv bestand, die je vervolgens kunt opslaan op youtube. P.s., hij zal niet gelijk conversen naar een .wmv bestand, je moet eerst de stappen volgen die je op het scherm te zien krijgt. Veel succes Ik zal het proberen EDIT: Als ik dat doe dan vraagt ie waar ik hem moet opslaan, en dat doet ie het weer niet Bewerkt: 18 december 2009 door woveriene Reageren
Ghosty Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Alles als administrator uitvoeren, maar eerst je computer herstarten (of processen doorspitten: voor wmv processen). Reageren
woveriene Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Alles als administrator uitvoeren, maar eerst je computer herstarten (of processen doorspitten: voor wmv processen). Vriend, er is maar 1 account op deze computer... Reageren
Rutger. Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Dat maakt niets uit.. Ik heb windows vista, jij waarschijnlijk ook.. Aan je template te zien tenminste. Maar ik moet bij sommige programma's: rechtermuisknop > als administrator uitvoeren gebruiken aangezien die programma's volgens mij bestanden willen toevoegen/bewerken en daar niet de juiste rechten voor hebben. Reageren
woveriene Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Dat maakt niets uit.. Ik heb windows vista, jij waarschijnlijk ook.. Aan je template te zien tenminste. Maar ik moet bij sommige programma's: rechtermuisknop > als administrator uitvoeren gebruiken aangezien die programma's volgens mij bestanden willen toevoegen/bewerken en daar niet de juiste rechten voor hebben. Zou je dat even iets beter kunnen uitleggen? EDIT Als admin. doet hij het ook niet Bewerkt: 18 december 2009 door woveriene Reageren
PrioX Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Dit bericht heb ik ook een keer bij microsoft word gehad ( ik weet het, het is een heel ander programma) misschien heb je windows movie maker 2x openstaat met de zelfde bestands naam (2 schermpjes met wmm en de zelfde naam) Ik zou eens proberen om er 1 te sluiten. hopelijk werkt het EDIT: misschien had je een ander scherm van WMM open staan misschien moet je die dan sluiten .. ? Bewerkt: 18 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
woveriene Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Het werkt weer Het werd geblokkeerd door Nero Showtime, dat heb ik nu allemaal geblokt en alles werkt weer DIT TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.