Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) PSP Room PSP Home komt naar de PSP, onder de naam PSP Room! Wij gaan van PSP Room deze winter kunnen genieten, maar de Japanners zijn de beta al aan het uittesten. Met PSP Room zal je: Elkaars room bezoeken Kunnen bloggen Foto-albums maken Social Networken Hopelijk komen er ook SN-games! Bron Media Screens Video's Opening Avatar Creation Shopping(Sims muziekje ) Groups Bewerkt: 21 december 2009 door Dakendak Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 een soort van playstation home maar dan andere functies ziet er wel grappig uit Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 een soort van playstation home maar dan andere functies ziet er wel grappig uit Ja. Hopen dat hij vandaag uitkomt! Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Ik keek uit naar dit project, maar bij nader inzien... Ik dacht dat we een soort PSHome gingen krijgen maar dan in 2D ofzo.. En we krijgen gewoon een menuutje waarin we een avatar kunnen creëren, bloggen en fotoalbums kunnen maken. Voor dat laatste heb je zeker zo'n domme camera nodig, dus in feite is dit eigelijk een nutteloze applicatie [zoals Digital Comics, die nog altijd niet in België en Nederland beschikbaar is] en dient deze enkel voor winstwinning. Sony begint mijn voorkeur echt te verliezen... Het is inderdaad crisis, maar dit gaat erover volgens mij... Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Ik keek uit naar dit project, maar bij nader inzien... Ik dacht dat we een soort PSHome gingen krijgen maar dan in 2D ofzo.. En we krijgen gewoon een menuutje waarin we een avatar kunnen creëren, bloggen en fotoalbums kunnen maken. Voor dat laatste heb je zeker zo'n domme camera nodig, dus in feite is dit eigelijk een nutteloze applicatie [zoals Digital Comics, die nog altijd niet in België en Nederland beschikbaar is] en dient deze enkel voor winstwinning. Sony begint mijn voorkeur echt te verliezen... Het is inderdaad crisis, maar dit gaat erover volgens mij... Nee, je kan ook je vrienden bezoeken in elkaars 'room'. (Was vergeten te zeggen). Of je ook vrij kunt rondlopen weet ik niet. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Dit komt vandaag niet in de playstation store! Helaas voor de mensen die er op wachten Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ja, spijtig. Hopelijk donderdag. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Het ziet er wel leuk uit ja. Hoop dat het snel komt. PSP Home komt naar de PSP, onder de naam PSP Room! Wij gaan van PSP Room deze winter kunnen genieten, maar de Japanners zijn de beta al aan Winter begint vandaag pas. Dus het kan donderdag komen maar ook pas in 2010. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.