Indycar series Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Das mooi nieuws Allemaal, bedankt voor de hulp! Ik kan me geen betere hulp voorstellen, jullie helpen echt super! Groetjes, Indycar series Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Eventueel kun je gaan voor een AMD processor. Een Phenom II 955 bijvoorbeeld is goedkoper dan de i7, maar ook die processor is ijzer sterk in games. De i7 is pas echt een meerwaarde als je video's gaat renderen enzo. Het geld dat je bespaart kun je uitgeven aan een HD5850 of HD5870. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Als je zoals Sprunk zegt zou nemen, dan wordt dat dus dit: =1&product[243391]=1&product[243016]=1&product[219782]=1&product[89025]=1&product[227078]=1&product[53496]=1&product[94822]=1"]Klik Maar het is dus inderdaad maar net wat je ermee wil doen. Puur gamen en wat basis programmatjes, dan neem je best de link hierboven. Toch niet enkel gamen en ook video renderen of andere erg zware programma's neem je beter de i7. Reageren
Indycar series Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Ik was er niet veel mee van plan: Bij sommige spellen ENBSeries te gebruiken(rFactor, GTA SA) FRAPS(Soms) xFire Meer ben ik er niet van plan, ik was niet van plan om andere dingen te doen tijdens het gamen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Dan zal de Phenom based PC de beste keuze zijn. Er zit een betere grafische kaart in wat goed van pas komt bij EBNseries mods. Reageren
Indycar series Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) Echt super bedankt voor alle hulp!!! Ik zal voor die gaan met Phenom erin. Ik was verder niet echt van plan om veel aan te gaan passen of te gebruiken onder het gamen. Super bedankt! En fijne feestdagen en een voorspoedig 2010! Groetjes, Indycar series. Edit: Ik heb nog 1 vraagje, daar kwamen mijn ouders mee: Kunnen al die onderdelen al bij Azerty in elkaar gezet worden? Of moet ik daarvoor nog een apart bedrijf vinden? Bewerkt: 19 december 2009 door Indycar series Reageren
rakker126 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Echt super bedankt voor alle hulp!!! Ik zal voor die gaan met Phenom erin. Ik was verder niet echt van plan om veel aan te gaan passen of te gebruiken onder het gamen. Super bedankt! En fijne feestdagen en een voorspoedig 2010! Groetjes, Indycar series. Edit: Ik heb nog 1 vraagje, daar kwamen mijn ouders mee: Kunnen al die onderdelen al bij Azerty in elkaar gezet worden? Of moet ik daarvoor nog een apart bedrijf vinden? Ja, dit kan voor ongeveer 60 euro. Het is een service onder de naam systeem assambleren. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Inderdaad, het is een bijkomende service die Azerty aanbiedt voor 59 euro. Als je dat erbij wil, moet je simpelweg het volgende aan je winkelmandje toevoegen: http://azerty.nl/8-255-7517/montage-volledig-systeem-1-jaar.html Je kan natuurlijk bij jouw lokale PC-boer alle losse onderdelen die je gekregen hebt binnenbrengen, zij zullen het misschien ook wel willen samenstellen voor wat minder geld. Maar de service van azerty is zeker aan te raden. Reageren
Indycar series Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Nu heb ik 1 klein vraagje(Ik weet het: Weer een vraag. Het zal mijn laatste zijn!) Als ik dit product koop, en dan bij Assembleren kies dat ze hem in elkaar zetten + Windows erop zetten, wordt dan Windows 7 Erop gezet? En is die versie de goede versie? Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Nu heb ik 1 klein vraagje(Ik weet het: Weer een vraag. Het zal mijn laatste zijn!) Als ik dit product koop, en dan bij Assembleren kies dat ze hem in elkaar zetten + Windows erop zetten, wordt dan Windows 7 Erop gezet? En is die versie de goede versie? Lijkt me logisch, ze installeren natuurlijk alleen maar Windows als je er een licentie bij koopt. Reageren
Indycar series Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Maar is dat ook de goede Windows 7? Ik zag er meerdere aangeboden staan Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Het is de meest gebruikte versie van Windows volgens mij. Hij is erg goed. 1 stapje onder Ultimate. Reageren
Indycar series Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Oke bedankt voor de hulp. Dan heb ik een nieuwe PC. Iedereen, bedankt voor de hulp die jullie me gegeven hebben. Ik snap er namelijk niks van, zoals je misschien hebt gezien. Blijf zo doorgaan Groetjes, Indycar series. P.S: Allemaal fijne feestdage en een voorspoedig 2010 EDIT: Nu zit er wéér geen driver bij, maar moet ik een DVD ROM hebben? Bewerkt: 22 december 2009 door Indycar series Reageren
Indycar series Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) *Bumbje* Ik zag net dat er geen DVD-ROM inzat, dus die heb ik erbij gezocht. Nu heb ik dit: http://i48.tinypic.com/2zicuo5.jpg Is dit verder eigenlijk helemaal compleet? Mis ik niets belangrijks? Groetjes, Indycar series. Edit: Ik heb nog héél even gekeken, en nu heb ik dit: http://i48.tinypic.com/ourymh.jpg Het is iets duurder, maar ik heb een interne harde schijf met meer geheugen. (640GB eerst, nu 1TB) Welke is beter? >>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<< Danku Thundercover, ik wist niet wat de maximum was. Bewerkt: 5 januari 2010 door Indycar series Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.