Franszzz Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Hallo allemaal. Ik heb een probleem met een mkv bestantje. Als ik .mkv bestanden afspeel, krijg ik al het geluid behalve de stemmen. Dit is zeer bizar. Heb Media Player Classic en VLC Media Player geprobeert. En zelf diverse Codecpacks. Je kan alles horen, muziek, geluidseffecten, ... Behalve de stemmen ontbreken! Terwijl ik het vroeger wel normaal kon afspelen. P.S Nog wel iets anders belangrijks, Mkv Filmtrailers speelt ie wel gewoon af maar de BluRay Film niet. Hier stont ik zelf ook ff van te kijken, heel bizar.(ik weet het ja, en nee dit is geen geintje) Wie helpt me hier mee verder? Laterszzz Franszzz Bewerkt: 16 december 2009 door Franszzz Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 misschien windows media player gebruiken? ik gebruik het met windows media player en het werkt doodnormaal. Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Weet je zeker dat je de laatste versie van VLC hebt? (1.0.3) ik heb hier ook een aantal mkv bestanden en die werken gewoon normaal. Dus ik denk dan eerder dat het aan je video ligt. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Zo te zien wordt er één audiospoor niet herkent. Vreemd, meestal is er maar één audiospoor en kun je niet alleen de stemmen uitzetten. Maargoed, in VLC player: Audio->Audiospoor->overal een vinkje achter zetten. helpt dat? Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 lijkt een audiospoor te zijn waar de stemmen gewoon weg zijn, misschien het verkeerde audiospoor? rechtermuisknop>audio>... daar een ander spoor selecteren. eerst even updaten. help>controleren op updates. hoop dat het iets uitmaakt. anders licht het denk ik toch aan dat bestand, omdat hij andere wel afspeelt... succes! Reageren
Franszzz Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 De antwoorden op de suggesties en andere dingen. Andwoord 1 voor Killerzero86: Ik heb maar 1 audiospoor Andwoord 2 voor BC7: Ik heb de laatste versie van Vlc. Andwoord 3 voor jeroenvangeel13: Er zijn geen updates voor geen van de 3 players die ik heb. En het schoot me ook inees te binnen dat ik voor windows vista opnieuw heb installeerd het wel normaal heeft gedaan. En voordat jullie allemaal tegelijk komen met windows installeeren wil ik eerst graag wat andere dingen horen/probeeren, Andere ben ik al mijn games kwijt.(en daar word ik niet vrolijk van). dus deze optie wil ik graag tot het laaste moment bewaren. Plus ik heb hier iets extras, Ik heb hem laten indentificeren door 123 Media Player Classic misschien hebben jullie hier wat aan... Reageren
BV_1993 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Vreemd, ik heb hetzelfde bestand, en het opent perfect in VLC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.