Jump to content

GTA The Episodes from Liberty City


---Diablo---

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Sinds kort heb ik GTA The Episodes from Liberty City.

Ik ben er erg blij mee, alleen heb ik een probleempje.

Ik ''druf'' hem niet op Autosave te zetten, omdat ik bang ben dat hij hem anders over mijn GTA IV savegames saved..

Of gebeurt dit niet? Weet hij dat hij hem niet over de eerste twee moet saven maar over de derde, namelijk voor The Episodes?

Graag reacties van iemand die het spel zelf heeft en het zelf heeft uitgevonden!

Alvast bedankt.

---Diablo---

Link to comment
Delen op andere websites

De Savegames van IV zelf zitten veilig en afgezondert van EfLC, je kan er manueel ook niet over saven naar mijn weten :puh:

Maar je zit normaal wel veilig maar normalerwijs kan je beter altijd zelf gaan saven in je huisjes :) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Technisch gezien kan de auto-save functie van EoLC niet de savegames van IV overschrijven. ;)

@ Hearv: Zoiets bedoelde je denk ik? :D

Ja dat bedoelde ik, het zit bij diezelfde 12 slots maar is eigenlijk een aparte game met het aantal slots dat overblijft van IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Technisch gezien kan de auto-save functie van EoLC niet de savegames van IV overschrijven. ;)

@ Hearv: Zoiets bedoelde je denk ik? :D

Een tijd lang heb ik hem alleen maar op Autosave gezet. Toen een vriend van mij op de Xbox kwam zei hij dat het beter was als je hem ook een keer in een huis zou saven.

Nu ik weet dat de EFLC de savegames van GTA IV niet meer kunnen overschreiden kan ik hem gewoon op Autosave zetten.

Wanneer ik geheel klaar ben met spelen save ik hem nog een keer in mijn huis..

In ieder geval bedankt voor de reacties.. vraag is beantwoord :tu::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...