-Scarface- Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 yo mense ik start gta san andreas op en dan loopt alles goed de intro's enz en dan die loading screen komt er w8 ik ff 1 of 3 sec en dan zit gta san andreas vast wie kan me hier mee helpen ik heb ook de nieuwste drivvers geinstalleerd ook direct x 9.0c en me systeem specs zijn 1.8ghz nvidia geforce fx 5200 en 512mb ram geheugen help me plz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Zet de graphics (of wat dan ook) eens op low Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Scarface- Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 kan nie de spel komt niet in het menu lees goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.