Halleuh Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Halleuh Jon-asses Bewerkt: 20 december 2009 door Halleuh
Halleuh Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Mag ik? Zoja: Aangenomen =).
BoerBanaan Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Ga ik maar voor het eerst raten. Halleuh Ik vind de effecten die je aan de linkerkant van de render hebt geplaatst best mooi maar verder vind ik het een beetje kaal en je had ook iets meer aan de tekst kunnen/mogen doen Cijfer: 6.5/10 Jon-asses Jouw plaatje spreekt me echt aan! De render zit op een perfecte plek De tekst is mooi en de effecten rond 'avril' zijn ook erg mooi Cijfer: ik kan niets anders geven dan een 10/10 Mijn stem gaat naar: Jon-asses
Emaitroy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 ik vind 't jammer dat die van halleuh een soort van weerspiegeling heeft. En die van Jon-asses gewoon mooier ook omdat die achtergrond helemaal zelf gemaakt is dus ik stem voor Jon-asses >>> Door .Levi.: Je stem telt al niet meer mee. Zie datum.<<<
.Levi. Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Jammer van de weinig stemmen helaas. Maar goed, we hebben toch een winnaar. Jon-asses gefeliciteerd met je overwinning, +1 punt voor jou. Helaas is er verloren door Halleuh, gelukkig nog geen minpunt voor jou. Closed en updated.
Recommended Posts