Jump to content

GTA San Andreas A-team Van mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Download

Hij is klaar!

The A-Team Van mod!

Het model is gemaakt door HJS voor Vice City

Het model is geconverteerd door Cheating-nl

Veel succes!

Bewerkt: door Cheating-nl
Geplaatst:

ben jij het aan het maken of zoek je hem?

Ik ben bezig met het modden van de burrito, het moet een a-team van worden.

Lijkt me duidelijk dat hij het maakt.

Geplaatst:

ok, maar die op de foto heeft iemand van het gtaforums.com gemaakt.

Ik weet het, maar ik weet niet waar ik die kan downloaden, daarom maak ik DIE na.

Ik ben al best ver, ik moet nog eén ding, dat is de rode streep.

Binnenkort komt hij misschien.

Ik zend hem dan in!

Geplaatst:

Ik zend hem dan in!

Niet dus. Het is niet toegestaan om mods te publiceren die je van een ander hebt nagemaakt.

Hij maakt toch de mod niet na? Hij neemt de standaard burrito van SA en maakt er een texture mod voor van The A-team busje, oftewel dit:

a_team_van_03.jpg

Hij maakt met andere woorden die mod niet na, maar eerder zijn eigen versie van de texture op de Burrito.. Hij baseert zich enkel op die screen, al had hij zich ook op bovenstaande afbeelding kunnen baseren.

Geplaatst:

Ik zend hem dan in!

Niet dus. Het is niet toegestaan om mods te publiceren die je van een ander hebt nagemaakt.

Hij maakt toch de mod niet na? Hij neemt de standaard burrito van SA en maakt er een texture mod voor van The A-team busje, oftewel dit:

a_team_van_03.jpg

Hij maakt met andere woorden die mod niet na, maar eerder zijn eigen versie van de texture op de Burrito.. Hij baseert zich enkel op die screen, al had hij zich ook op bovenstaande afbeelding kunnen baseren.

Het zit zo... de A-Team mod die je bovenaan de pagina ziet kan ik niet vinden om die te downloaden, dus daarom wil ik een mod maken die daarop lijkt. Daar ben ik nu mee bezig.

Geplaatst:

Het is prima als je andermans mod namaakt voor eigen gebruik. Maar op het moment dat het gaat verspreiden/publiceren wordt het "rippen" en dat staan we niet toe.

Geplaatst:

Het is prima als je andermans mod namaakt voor eigen gebruik. Maar op het moment dat het gaat verspreiden/publiceren wordt het "rippen" en dat staan we niet toe.

Ik Probeer mijn eigen A-Team Mod te maken want die mod van gtaforums.com kan ik nergens vinden?!

Geplaatst: (bewerkt)

Die bus mod. Die mag dan ook niet gemaakt worden, want er zijn al 4 andere mensen die dat gemaakt hebben.

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

Die bus mod. Die mag dan ook niet gemaakt worden, want er zijn al 4 andere mensen die dat gemaakt hebben.

dat slaat nergens op

als hij zin heeft om die bus te maken mag hij dat tog doen?

wat ik begrijp is dat hij nergens een download van die mod kan vinden dus gaat hij er zelf een maken

ik snap al die ophef er niet over

ik zeg succes met je mod

Geplaatst:

Dat slaat inderdaad nergens op. Dan mogen de 3 mensen die ook zo'n bus gemaakt hebben hun mod ook niet releasen omdat er al iemand is die zo'n bus gemaakt heeft. :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...