Dakendak Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Die bus mod. Die mag dan ook niet gemaakt worden, want er zijn al 4 andere mensen die dat gemaakt hebben. Dat slaat inderdaad nergens op. Dan mogen de 3 mensen die ook zo'n bus gemaakt hebben hun mod ook niet releasen omdat er al iemand is die zo'n bus gemaakt heeft. Wel, als zij dat volgens jou mogen, waarom mag deze persoon dat dan niet? Dat wil ik zeggen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Er is een groot verschil tussen het maken van een mod zonder dat je dat weet van anderen, met totaal eigen creatieve ideeën en met een eigen draai, dan het helemaal na te maken van iemand. Zelfde texture veranderen, zelfde auto gebruiken, etcetera. Hier zit helemaal geen eigen draai aan, en daarop zit het dicht bij rippen en staan wij dat niet toe. Zoal PatrickW al zei; als je het voor jezelf wil maken, moet je dat vooral doen. Mensen met verstand hiervan zullen je best kunnen helpen. Maar releasen op dit forum, is niet toegestaan. Daarom zal ik het topic verplaatsten naar het Help forum. Reageren
Ghosty Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Dus... Als ik bijvoorbeeld een mod zie van een auto die in werkelijkheid bestaat, mag ik die zelf maken als ik hem baseer op die ene in werkelijkheid. Maar als ik hem baseer op die ene mod die op de werkelijkheid is gebaseerd mag het niet? Ik baseer mijn mods overigens toch nooit op werk van anderen, daar niet van. Wel balen voor hem want als hij dat van die screen niet had verteld was er nooit iemand achtergekomen bij wijze van spreken. Er is een groot verschil tussen het maken van een mod zonder dat je dat weet van anderen, met totaal eigen creatieve ideeën en met een eigen draai, dan het helemaal na te maken van iemand. Zelfde texture veranderen, zelfde auto gebruiken, etcetera. Hier zit helemaal geen eigen draai aan, en daarop zit het dicht bij rippen en staan wij dat niet toe. Ik ben op GtaGarage redelijk veel mods tegengekomen die CJ blank maken qua huidskleur. Deze zijn dus in principe ook gewoon allemaal rips, slechts op één na? Ze maken mij namelijk heus niet wijs dat ze toevallig allemaal hetzelfde idee hadden zonder eerst naar elkaar te kijken. Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Dus... Als ik bijvoorbeeld een mod zie van een auto die in werkelijkheid bestaat, mag ik die zelf maken als ik hem baseer op die ene in werkelijkheid. Maar als ik hem baseer op die ene mod die op de werkelijkheid is gebaseerd mag het niet? Ik baseer mijn mods overigens toch nooit op werk van anderen, daar niet van. Wel balen voor hem want als hij dat van die screen niet had verteld was er nooit iemand achtergekomen bij wijze van spreken. Er is een groot verschil tussen het maken van een mod zonder dat je dat weet van anderen, met totaal eigen creatieve ideeën en met een eigen draai, dan het helemaal na te maken van iemand. Zelfde texture veranderen, zelfde auto gebruiken, etcetera. Hier zit helemaal geen eigen draai aan, en daarop zit het dicht bij rippen en staan wij dat niet toe. Ik ben op GtaGarage redelijk veel mods tegengekomen die CJ blank maken qua huidskleur. Deze zijn dus in principe ook gewoon allemaal rips, slechts op één na? Ze maken mij namelijk heus niet wijs dat ze toevallig allemaal hetzelfde idee hadden zonder eerst naar elkaar te kijken. Ik basseer me op het orginele A-Team busje en niet op de screen van gtaforums.com Ik vroeg eerst waar ik het busje van gtaforums.com kan downloaden. Blijkbaar is die niet te downloaden. Daarom heb ik besloten de mod zelf te maken, hij moet eenvoudig zijn. Groeten! Reageren
p601k Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Wat een gedoe over een mod, maar waar ik je even op wil wijzen: het A-team busje is niet zwart-rood maar van boven naar beneden grijs-rood-zwart, kijk maar naar de screen van het echte ding. Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Wat een gedoe over een mod, maar waar ik je even op wil wijzen: het A-team busje is niet zwart-rood maar van boven naar beneden grijs-rood-zwart, kijk maar naar de screen van het echte ding. Er is inderdaad ook een versie van het A-Team busje met grijs-rood-zwart. Maar de orriginele is zwart-rood-zwart. Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 ik loop al lang te zoeken maar kan er geen vinden alleen die op gtaforums.com maar daar staat geendownload link bij. Grtzz Max Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Iemand nog vragen? Reageren
gangstajoe Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Bedankt, zocht ik al een tijdje naar Bewerkt: 21 maart 2010 door gangstajoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.