niensie Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 hoi, gta reageert iets van een halve seconde later dan ik een toets indruk. mijn systeem is: windows 7 home premium 64 bit dual core E5300 (2x2.6 Ghz) Nvidea Gforce g210 4096 MB DDR2-RAM ik heb gta geinstalleerd via windows xp sp2 alvast bedankt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Dat hoort gewoon zo hoor. Reageren
niensie Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Dat hoort gewoon zo hoor. ok sorry kzal dr wel aan wennen maar toch bedankt Reageren
jvj Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Dat hoort gewoon zo hoor. ok sorry kzal dr wel aan wennen maar toch bedankt Bij mij werkt ie niet een halve seconde later, maar direct. Misschien heb je teveel programma's op de achtergrond draaien? Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Bij mij werkt ie niet een halve seconde later, maar direct. Misschien heb je teveel programma's op de achtergrond draaien? Werp een blik op het systeem waar hij het spel op draait en je ziet meteen (als je er verstand van hebt) dat het systeem gewoon het spel nauwelijks aan kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.