ArticLight Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Beste mensen, Op school zit ik vaker in de mediatheek, maar daar wordt controle gehouden op wat je doet door middel van een programma dat Mastereye heet. Nu ik speel ik met informatica wel eens LAN Quake 3, en dat wil ik ook graag in de mediatheek doen. Maar omdat daar controle wordt gehouden vroeg ik me af of ik dat op de een of andere manier kan verbergen. Heeft iemand een idee? En nee, de internetkabel eruit is geen optie. Reageren
ikt Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Simpel. Download gewoon een taakbeheerprogramma die alle processen ziet en kan uitschakelen. dan sluit je alles af wat je niet normaal lijkt (maak je geen zorgen over antivirussen, die heb je toch niet nodig tijdens het gamen, en ze herstarten weer bij de volgende herstart). Voor de beheerder lijkt jouw computer waarschijnlijk uit te staan. Veel gameplezier, en als je wordt verbannen van de mediatheek: Moet je maar niet gamen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Even Process Explorer op je USB-stick zetten. Er staan beschrijvingen in Process Explorer, dus MasterEye kun je vast wel vinden. Mvg, Flitskikker Reageren
ArticLight Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Bedankt beide. Maar ik vraag me af of het niet raar is dat er plotseling een computer wegvalt... Reageren
ikt Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Bedankt beide. Maar ik vraag me af of het niet raar is dat er plotseling een computer wegvalt... Tenzij je school mensen inhuurt om de hele les onafgebroken alle pc's te controleren, is er weinig te vrezen. Het kan dat de beheerder opeens achter je staat, maar dat mag jij weer oplossen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.