Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik heb een flink probleem. Ik kan niet verder met re rijslessen in San Fierro. Ik ben er nog maar net begonnen maar bij de eerste test gaat het al verkeerd. Ik druk W en S in zoals de computer zegt masar dan doet ie helemaal niets. Ik zit van alles te proberen maar niets lukt... HHHEEELLLPPP!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 waarom reageert er niemand? ik kan best wel wat hulp gebruiken. ik wil graag die school uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robert Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 je moet w en s indrukken en dan links of rechts en zorgen dat je binnen de lijn blijft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 waarom reageert er niemand?ik kan best wel wat hulp gebruiken. ik wil graag die school uitspelen. je bent nieuw dus je weet waarschijnlijk nog niet van de edit knop die zit rechtsboven je post maar ter zaken: je moet percies stoppen waar je begonnen bent om goud te halen verder moet je gewoon gelijk starten en een bocht maken als de eerste je niet lukt heb ik weinig hoop voor je :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik begrijp wat jullie bedoelen... alleen het probleem is ik kan niet sturen.. Jullie zullen denken.. wat een s*kkel hij weet niet hoe hij moet sturen maar als ik op A druk dan doet ie helemaal niets.. Ik heb al van alles ui zitten proberen.. Iig nog bedankt P.S. ik ben al hartstikke bekend met dit systeem bij FM Inside... duss... Ik editte hem niet omdat er gewoon niemand reageerde en volgens mij niet las dus heb ik wat gepost om reactie uit te lokken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 haha ik ken je wel van fminside en mooi dezelfde gebruikersnaam jij ik heeft daar koudumrulez :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 keyz dan... weet jij dan een antwoord want het lukt nog steeds niet... ik ben nu gewoon wuzi missies aan het doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Dude... oefenen.. je moet niet persé doen wat daar staat, probeer tussen de pilonnen door zonder ze om te rijden, dit mag best een beetje op je eigen manier, doe het wel met vaart en kom terug om je startplek binnen de tijd. Gebruik wel snelheid, niet als een mietje er doorheen... de S knop is trouwens verboden dacht ik, en als A knop het niet doet, kijk bij je instellingen of hij wel gebind staat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 1. ABN 2. Niet dubbelposten ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.