vice infernusX Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Weet iemand waar je de gang buritto tegenkomt? Volgens Wikigta kun je hem wel in TLaD vinden maar ik weet niet waar. Bewerkt: 17 december 2009 door vice infernusX Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 De Gang Burrito wordt bestuurd door de Angels of Death, je zult hem dan ook uitzonderlijk tegenkomen in missie's waar AoD in voorkomt, daar zullen ze vaak aankomen rijden in deze of zal hij geparkeerd staan aan hun clubhuis . Reageren
PrioX Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Je zou hem ook kunnen krijgen door een cheat cheat: 826-555-0150 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2009 oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Reageren
Dvt Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Klopt. De combat shotgun heeft een reskin gekregen (welke alleen in TLAD te zien is). Reageren
PrioX Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Het lijkt op een Combat, maar wellicht is het een Sawn-Off of Pump . Reageren
Dvt Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Ja, waarschijnlijk als je nog geen shotgun had. oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Het lijkt op een Combat, maar wellicht is het een Sawn-Off of Pump . Nee, het is een reskin van de combat shotgun: Bewerkt: 18 december 2009 door Dvt Reageren
PrioX Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Ik heb hem nooit gehad als ik in de gang burrito stapte ? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Ja, waarschijnlijk als je nog geen shotgun had. oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Het lijkt op een Combat, maar wellicht is het een Sawn-Off of Pump . Nee, het is een reskin van de combat shotgun: ja dat was em. en volgens mij kreeg ik hem niet door dat ik in de gang buritto stapte ik ben er mee naar Triangle stripclub in Bohan gegaan daar kon je in een zijkamertje een combat shotgun vinden dat zal het wel zijn Reageren
PrioX Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Ja, waarschijnlijk als je nog geen shotgun had. oke bedankt, ik heb hem al gevonden en noch iets nadat ik was ingestapt en een tijdje later uitstapte had ik volgens mij een nieuw wapen die ik niet eerder had gezien het zag er uit als de combat shotgun en werkte ook zo maar het zag er anders uit Krijg je een Combat Shotgun als je in de Gang Burrito stapt? Het lijkt op een Combat, maar wellicht is het een Sawn-Off of Pump . Nee, het is een reskin van de combat shotgun: ja dat was em. en volgens mij kreeg ik hem niet door dat ik in de gang buritto stapte ik ben er mee naar Triangle stripclub in Bohan gegaan daar kon je in een zijkamertje een combat shotgun vinden dat zal het wel zijn Ah, daar ligt het antwoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.