Jump to content

USB wordt niet herkend


.Senne

Recommended Posts

Hee forummers,

Ik zit met een klein groot probleem. :( Ik sloot vandaag nog eens m'n USB aan op de computer, en deze werd compleet niet herkend. Er staan een boel belangrijke bestanden op voor school en voor Flitskikker, die ik hem vandaag wou sturen.

Het probleem is dus dat de computer (heb al in verschillende pc's geprobeerd) helemaal niet reageert en gewoon doet alsof er niets is aangesloten, terwijl hij een weekje geleden nog perfect werkte. Nu is mijn vraag dus of ik op één of andere manier toch nog aan de bestanden kan geraken, want ik voel me nu zwaar kut. :(

Any help or ideas? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij nergens reageert, dan ligt het dus aan de USB. Kijk je wel bij Start --> Computer? Of hij daar bij staat? Ik neem aan van niet. En dan zou ik gewoon wat verder zoeken op google of je een probleem vindt wat daar deels op lijkt, en hoe zij aan een oplossing zijn gekomen.

Misschien is hij beschadigd, of is er sprake van een virus, of je hebt een bestand verneukt wat er op stond. Er zitten namelijk nogal wat onzichtbare bestanden op zo'n USB die er voor zorgen dat het überhaupt wordt herkend als een USB-apparaat..

Link to comment
Delen op andere websites

Open de USB-stick zelf eens, en kijk naar mogelijke defecten of stof. Ook kan dit zijn door een defect aan het ding dat je in de computer stopt (ben naam vergeten :puh:). Misschien zie je er krassen op ofzo? Dan herkent de pc het mogelijk niet. Anders heb je dikke pech :N

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Hij wordt nergens herkend, dus ik vrees dat de USB gewoon stuk is en niet meer zal herrijzen. :(

ik heb nog een idee(weet niet of het werkt)

Kijk, dit is een GTA forum het is dan logisch dat ze meer verstand hebben van gta dan hardware. dus mischien als je je vraag hier of hier stelt op computerfora en dan gewoon even het bericht wat hier staat even copy paste

p.s.

de tweede link kan ik je aanraden

Link to comment
Delen op andere websites

Hij wordt nergens herkend, dus ik vrees dat de USB gewoon stuk is en niet meer zal herrijzen. boos.gif

ik heb nog een idee(weet niet of het werkt)

Kijk, dit is een GTA forum het is dan logisch dat ze meer verstand hebben van gta dan hardware. dus mischien als je je vraag hier of hier stelt op computerfora en dan gewoon even het bericht wat hier staat even copy paste

Op dit forum zitten ook gewoon mensen die in computerwinkels werken, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dit is een GTA forum het is dan logisch dat ze meer verstand hebben van gta dan hardware.

Hmm, waarom zijn deze fora dan aangemaakt? Waarom zijn er leden die enkel in deze fora actief zijn? Waarom zijn er leden die wél meer verstand hebben van hardware dan van GTA? Hier kunnen leden gemakkelijk discussiëren met leden waarmee ze meerdere interesses mee delen, zonder bijvoorbeeld een nieuw account te hoeven aanmaken voor een klein vraagje. Mocht het te geavanceerd worden, dan kan iemand nog wel doorgestuurd worden naar een ander forum.

Dit even ter ondersteuning voor wat nu logica precies inhoudt, nu verder ontopic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij wordt nergens herkend, dus ik vrees dat de USB gewoon stuk is en niet meer zal herrijzen. boos.gif

ik heb nog een idee(weet niet of het werkt)

Kijk, dit is een GTA forum het is dan logisch dat ze meer verstand hebben van gta dan hardware. dus mischien als je je vraag hier of hier stelt op computerfora en dan gewoon even het bericht wat hier staat even copy paste

Op dit forum zitten ook gewoon mensen die in computerwinkels werken, hoor.

weet ik maar op computergerelateerde fora zitten meer mensen die er verstand van hebben en 10 weten meer dan 7

>>> Door Thundercover: Zie het bericht boven je, verder ontopic.<<<

@thundercover ik poste mijn bericht een minuutje later dan het vorige bericht dus dat bericht kon ik niet lezen voor ik mijn bericht poste

>>> Door Thundercover: Weet ik, maar ik benadruk het even zodat er niet verder offtopic wordt gepost. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...