Jump to content

Hulp gezocht met het spelen van de Multiplayer mode!


CoolRichard2

Recommended Posts

Aangezien ik niet zoveel verstand heb van die dingen vraag ik het toch maar op het forum. Het punt is dat ik daarnet de GTA SA heb gedownload maar ik kreeg een melding dat hij hem niet accepteerde vanwege de versie ofzoiets. Dus heb ik een patch gedownload om hem naar de goede versie te krijgen. Maar bij de instalitie van de patch vragen ze om de plek waar ik hem wil instaleren maar dat vind hij telkens maar niet goed...

Ps: Ik heb GTA SA en de patch bijde op mijn bureaublad staan.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.

Groetjes Richard :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Je installeert SA (in de standaard installatiemap die de installatie geeft), maar ik neem aan dat je dat ook zo hebt.

2. Je gebruik deze patch. Het is een soort van installatie. Op een gegeven moment word er gevraagd in welke map jouw San Andreas is. Type het volgende in dat tekstvakje:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

En laat de installatie gaan.

3. Installeer MTA:SA. Eerst word er naar de map gevraagd waar je MTA wilt installeren, laat dat gewoon zoals het is. Dan word er gevraagd waar jouw SA map zich bevind. Type weer het volgende:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

Installeren maar.

4. Op je bureaublad verschijnt een nieuw icoon van MTA. Die gebruik je om online te kunnen spelen. Je kan ook nog steeds offline spelen, door het icoon van je oude GTA SA te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Je installeert SA (in de standaard installatiemap die de installatie geeft), maar ik neem aan dat je dat ook zo hebt.

2. Je gebruik deze patch. Het is een soort van installatie. Op een gegeven moment word er gevraagd in welke map jouw San Andreas is. Type het volgende in dat tekstvakje:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

En laat de installatie gaan.

3. Installeer MTA:SA. Eerst word er naar de map gevraagd waar je MTA wilt installeren, laat dat gewoon zoals het is. Dan word er gevraagd waar jouw SA map zich bevind. Type weer het volgende:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

Installeren maar.

4. Op je bureaublad verschijnt een nieuw icoon van MTA. Die gebruik je om online te kunnen spelen. Je kan ook nog steeds offline spelen, door het icoon van je oude GTA SA te gebruiken.

als je een 64 bit heb is de map waarschijnlijk C:\Program Files (x86)\rockstar games\GTA San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

C:\Users\Richard\Downloads\GTA San Andreas

Je bumpt touwens ook best wel..

>>> Door Sandra: Gebruik voortaan de rapporteer-knop alsjeblieft, moderatorgedrag is niet gewenst.<<<

? :7 Moderator gedrag is in mijn oren als ik vraag of hij niet wilt bumpen, ik geef alleen maar aan dat er een bump is. Niet wat hij moet verbeteren ofzo.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan achteraf alles daarin hebben gezet?

Als ik veel klein bestandjes download (mods bijv) en die dan in me download map heb, dan gebruik ik die map vaak.

En dan zet ik bestanden die ik nodig heb voor die gedownloade bestanden (kunnen mods zijn) samen met een game (GTA).

Meestal hernoem ik dan de map naar een makkelijkere naam: GTA (o.i.d.).

Ik heb al een waarschuwing gehad voor dat bumpen, ik let nooit goed op de datum. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...