rexde500 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Na een missie waarin je alles uitgelegt krijgt van gangars etc. komt er een $ teken voor je huis te liggen, ze zeggen dat als je bv een gebied jat dat je daar dan je geld kan ophalen. Soms neem ik dan 2 gebieden over en ligt er maar 450$ En soms heb ik alleen een paar andere gangs overhoop zitten knallen en ligt er ineen 2000 $... Waar krijg je nou voor betaald??? want ik had ook een keer niks gedaan en toen lag er zomaar 45 $ ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Na een missie waarin je alles uitgelegt krijgt van gangars etc. komt er een $ teken voor je huis te liggen, ze zeggen dat als je bv een gebied jat dat je daar dan je geld kan ophalen.Soms neem ik dan 2 gebieden over en ligt er maar 450$ En soms heb ik alleen een paar andere gangs overhoop zitten knallen en ligt er ineen 2000 $... Waar krijg je nou voor betaald??? want ik had ook een keer niks gedaan en toen lag er zomaar 45 $ ? het bedrag loopt langzaam op... als je het een tijdje niet op pikt is het al gauw $ 2000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Des te meer gebieden je hebt des te sneller er geld komt. Bewerkt: 14 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rexde500 Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Oke, maar er zijn ook grijze gebieden,die had ik bijna verovert maar toen was ik neergeschoten.Hoe neem ik deze nou over en hoe kan je gebieden overnemen die nog de normale oude kleur hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 waar zijn die grijze gebieden dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.