ConvictionXX Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Bij mij werkt GTA SA perfect totdat het loading screen. Als die op de helft is dan loopt hij vast. Ik heb wat mods gebruikt,maar die heb ik ook al weer verwijderd. WAT MOET IK DOEN??? Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Waarschijnlijk is het een vergeten mod. Als je zeker weet dat ze allemaal weg zijn kun je gaan herinstalleren. >>> Door VWO-er: Topic verhuist naar de Modding Fora<<< :o in mijn bericht nog wel Bewerkt: 18 december 2009 door Kryziek Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Bij mij werkt GTA SA perfect totdat het loading screen. Als die op de helft is dan loopt hij vast. Ik heb wat mods gebruikt,maar die heb ik ook al weer verwijderd. WAT MOET IK DOEN??? Bij GTA San Andreas V2 doen alleen player mods het, car mods en waepon mods doen het niet! Als je een weapon mod uitprobeerd en daarna weer verwijderd doet het spel het nog niet! Dat is beveiligd! De enigste oplossing is deïnstalleren, daarna kun je het best dat patcher progam gebruiken van Joriz! Dan doen alle mods het! Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.