Jump to content

Shakespeare on drugs


ddevries

Recommended Posts

Zijn er nu maar 4 verschillende personen die EE's vinden? :7

Mooi gevonden, zo'n opvallend bord, toch raar dat mensen dat niet eerder opmerken, rechtsonder staat er Teknikolor, ik schijn mij te herinneren dater vroeger in tekenfilms gebruik werd gemaakt van TechniColor, daar werden dan ook meerdere grapjes gemaakt(kleur dat wegvalt, TechniColor Break :7 ), goed gevonden nu nog wachten of de rest het ook EE-waardig vind...

Link to comment
Delen op andere websites

Er naast staat nog een bord met een EE maar die was volges mij gevonden door gta-bram als ik me niet vergis. 8)

Dat klopt, de Swinging Puppets, ik dacht alleen dat die alleen maar op Star Junction te vinden was, daarnaast hoor je hem ook op de radio, nu ik erover nadenk, schijn ik toch reclame van Shakespear on Drugs te hebben gehoord op de radio, zoals dat wel vaker is bij al die reclames.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is dit een Easter Egg? Het is toch gewoon een naam van een theaterstuk dat nogal vreemd klinkt, maar ik denk niet dat dit een Easter Egg is?

Het hangt ervan af hoe je et bekijkt, als je het maar bekijkt is het natuurlijk gewoonweg een verwijzing, maar het bevat een grapje, maar ja, wie bepaalt de lijn tussen echt EE of verwijzing, want het ligt soms toch dicht tegen mekaar aan.

Link to comment
Delen op andere websites

nu ik erover nadenk, schijn ik toch reclame van Shakespear on Drugs te hebben gehoord op de radio, zoals dat wel vaker is bij al die reclames.

Ik luistr tog alleen maar naar independence[of hoe je dat ook schrijft :cab: ] en ik heb dus nooit reclame tussendoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is eigenlijk wel meer een verwijzing naar de film: 'Shakespear in Love' => Shakespear on Drugs :engel: . TekniKolor lijkt mij een subtiele hint naar de Servische afkomst van Niko, het lijkt eerder een Russische versie van TechniColor :7 .

Dit heeft een kleine EE-waarde, ik weet zelf ook niet wat ik er eigenlijk van moet denken... maar als je het moet vergelijken met de EE's in SA, of degene die er voor doorgaan op WikiGTA is dit een EE...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...