MGB-hero Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) ik ben nu bij Life's A Beach van OG maar dat lukt me egt niet ik heb geprobeert met de cheat slower gameplay maar dat helpt niet weet imand miss hoe ik het kan halen of overslaan? want hier wordt ik gek van. leuk maar daar had ik al gekeken <_< maar daar staat leer knopjes uit je hoofd licht nie aan de knopjes licht aan de snel haad van de stomme pijltjes kan daar iets aan gedaan worde? zal het weer gaan proberen :S ik kan er egt geen bal van :s kan je dat niet over slaan? Bewerkt: 14 juni 2005 door MGB-hero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) ik ben nu bij Life's A Beach van OG maar dat lukt me egt nietik heb geprobeert met de cheat slower gameplay maar dat helpt niet weet imand miss hoe ik het kan halen of overslaan? want hier wordt ik gek van. zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_E1 en gebruik voortaan de zoekfunctie ! Bewerkt: 14 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 je moet gewoon blijven proberen. precies het juiste moment vinden. Als het niet lukt moet eerst gaan uitvinden op welk moment je moet drukken om goed te krijgen. Uiitgevonde? doe dan de rest van de missie..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 tip:zonder geluid is het veel moeilijker dus maak dat er geluid is en dan kun je rustig op de beat de juiste knoppen indrukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) IK HAAT DEZE MISSIE <_< elke keer als ik hem niet haal kill ik daarna die dj want die heeft een wapen bij zich Bewerkt: 14 juni 2005 door snorkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Je moet gewoon weten wanneer je moet drukken en het ritme te pakken krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 yeah gehaald de 1ste keer ruim de dans gehaald ik had 2560 punten en toen had ik nog veel moves te gaan maar kwamen die gasten achter me aan en duwden mij met het busje het water in de 2de keer ook super makkelijk nog heel veel moves en toen al op 2500 vet simpele missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik ben nu bij Life's A Beach van OG maar dat lukt me egt nietik heb geprobeert met de cheat slower gameplay maar dat helpt niet weet imand miss hoe ik het kan halen of overslaan? want hier wordt ik gek van. leuk maar daar had ik al gekeken <_< maar daar staat leer knopjes uit je hoofd licht nie aan de knopjes licht aan de snel haad van de stomme pijltjes kan daar iets aan gedaan worde? zal het weer gaan proberen :S ik kan er egt geen bal van :s kan je dat niet over slaan? je moet eerst trainen bij de nacht club :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
t0mmyb0y Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik train nooit bij de n8club ik haalde hem in 1 keer die missie is toch super makkelijk..(vind ik)ik had alleen last dat ik d8 nu indrukken maar je moet w88 totdat het pijltje de zijkant van het rondje bijna aanraakt lat0r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Die snelheid is inderdaad veel hoger dan bij die lowrider challenge, daarom moet je ook effe kalm zijn, je middelste 3 vingers op 456 houden zodat je overal makkelijk bijkan (456 is toch al de standaard positie van blindtypen op je nummerieke gedeelte) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Dit soort missies vind ik juist erg leuk omdat ik erg goed overweg kan gaan met knoppen.Ik haalde eens iets van 6000 punten.En als je bv. heel snel op een knop moet drukke dan moet je al je kracht geven en daarna relaxen,ik ben op deze manier heel goed in dat soort dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MGB-hero Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ok ik kan er geen bal van heeft imand wat vrije tyd? zodat die het ff voor me haald? intresse? pm dan stuur ik je de safe game:D alvast bedankt:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Die missie heb ik 8 keer gedaan. De moeilijkste missie uit het spel :angry: . Maar hij is toch gelukt . Op de PS2 moet je daar meer punten halen dan op de PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 die missie had ik in 1 keer! is geen bal aan gewoon knopjes indrukken als ze in het cirkeltje komen... (ps2 versie) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Die missie heb ik 8 keer gedaan. De moeilijkste missie uit het spel :angry: .Maar hij is toch gelukt . Op de PS2 moet je daar meer punten halen dan op de PC ja is logisch want op de ps2 speel je altijd met dezelfde knoppen en op pc moet je nu met pijltjes. en anders altijd met wsda. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.