Jump to content

2 (of 3 of 4 etc..) Gamemodes wisselen


TEH_GTA_COLLECTOR

Recommended Posts

Met nummertjes zal wat jij wil bereiken helaas niet lukken, omdat het changemode command zo niet is opgebouwd.

Wat je kan doen is een menu maken waaruit de admin kan kiezen (kan d.m.v. CreateMenu of ShowPlayerDialog).

In je menu gebruik je dan deze code om de mode te wisselen:

SendRconCommand("changemode <modenaam>"); // Vervang <modenaam> door de naam van je gm

Link to comment
Delen op andere websites

Met nummertjes zal wat jij wil bereiken helaas niet lukken, omdat het changemode command zo niet is opgebouwd.

Wat je kan doen is een menu maken waaruit de admin kan kiezen (kan d.m.v. CreateMenu of ShowPlayerDialog).

In je menu gebruik je dan deze code om de mode te wisselen:

SendRconCommand("changemode <modenaam>"); // Vervang <modenaam> door de naam van je gm

Ok, is het dan wel mogelijk om op een bepaalde plek constant vuur te hebben (denk aan molotov, maar dan voor altijd) dat nooit uitgaat? en hoe doe ik dit? en hoe vind ik de fire ID's? alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, is het dan wel mogelijk om op een bepaalde plek constant vuur te hebben (denk aan molotov, maar dan voor altijd) dat nooit uitgaat? en hoe doe ik dit? en hoe vind ik de fire ID's? alvast bedankt.

Dat is niet mogelijk. Je kan wel een object nemen zoals een fakkel, en dat object daar half in de grond neer te zetten, zodat je alleen het vuur ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, is het dan wel mogelijk om op een bepaalde plek constant vuur te hebben (denk aan molotov, maar dan voor altijd) dat nooit uitgaat? en hoe doe ik dit? en hoe vind ik de fire ID's? alvast bedankt.

Dat is niet mogelijk. Je kan wel een object nemen zoals een fakkel, en dat object daar half in de grond neer te zetten, zodat je alleen het vuur ziet.

Er is een server waar dat wel kan. Weet iemand hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...